Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd det samme?

jeg kjøpte benefit hoola bronzing powder, men d var en annen som hadde gått inn på den personen sin bruker, og brukt en annen mail sånn jeg ble lurt...

fikk en info mail fra ebay,men herregud så mye jeg måtte gjennom å skrive å styre for å få litt til...

ble helt forvirra. fikk en mail hvordan jeg skulle gjøre men ebay sin kundeservice hadde ikke helt tid til å hjelpe meg.

:kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble også svindlet denne uka :( kjøpte powderazzi fra benefit fra en selger (fra hong kong...) Når jeg gikk innpå siden noen dager senere stod det at selgeren ikke finnes lengre...

Har sendt en mld til Paypal, håper på svar fra dem snart. Satser på å få pengene igjen fra PP siden transaksjonen gikk igjennom de.

Skrevet
Ble også svindlet denne uka :( kjøpte powderazzi fra benefit fra en selger (fra hong kong...) Når jeg gikk innpå siden noen dager senere stod det at selgeren ikke finnes lengre...

Har sendt en mld til Paypal, håper på svar fra dem snart. Satser på å få pengene igjen fra PP siden transaksjonen gikk igjennom de.

så sykt dritt! føler det er mange som selger fake ting:(

d var fra hong kong jeg og bestilte. hun hadde troung et eller annet som mail. er d samme person?

Skrevet

Hvorfor kjøper dere fra selgere som ikke har masse god feedback, som er fra Hong Kong (GARANTERT svindel) osv? Da ber dere jo om å bli svindlet.

Skrevet
Hvorfor kjøper dere fra selgere som ikke har masse god feedback, som er fra Hong Kong (GARANTERT svindel) osv? Da ber dere jo om å bli svindlet.

Enig. Det ER noen spilleregler man bør sette seg inn i før man kaster seg ut i ebayhandel.

Når de er på plass er det gøy, gøy, gøy :)

Skrevet

Er det trygt å kjøpe fra en selger fra Singapore med tusenvis av gode feedbacks? Eller er Singapore et fake-paradis som Hong Kong=?

Skrevet (endret)
Er det trygt å kjøpe fra en selger fra Singapore med tusenvis av gode feedbacks? Eller er Singapore et fake-paradis som Hong Kong=?

Hele verden har like god tilgang på fakes, så der tror jeg ikke Singapore er bedre/verre enn HongKong

Tusenvis av gode feedbacks (over 99%) er et godt tegn.

Hvis prisene er som resten av ebay, hadde jeg bare kjørt på.

Ang priser: hvis dette feks er en Gucci klokke, og alle andre selgere skal ha 100$ og denne selgeren skal ha 40$. Da bør man tenke seg om to ganger.

Endret av Henkie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...