Gå til innhold

POSTBANKEN

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lilje_*
Skrevet

overskriften sier vel det meste , har du lån i postbanken ? er du fornøyd? har de mange skjulte gebyrer? osv etc ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Fornøyd kunde
Skrevet

Jeg har både lån, sparing og forsikringer i Postbanken og er strålende fornøyd. La merke til at Postbanken ble kåret til beste totalbank i fjor, noe jeg skjønner godt. De har en veldig god lånerente. Noe som også betyr veldig mye for meg er at de er bra på alt som har med dagligbank å gjøre. Jeg har ikke opplevd noen skjulte gebyrer. De har prislistene sine lett tilgjengelig på sine nettsider. Nettbanken til Postbanken er helt super. Har prøvd flere nettbanker, men ingen har vært så bra som den.

En annen ting som gjør at jeg er så fornøyd er tilgjengeligheten. De har jo både postkontor, post i butikk, bank i butikk og kundesentre. Åpningstidene er mye bedre enn i vanlige banker. Jeg har også brukt telefon og nettbanken deres noen ganger. Ble positivt overrasket over at det var dyktige rådgivere der som kunne gi full rådgivning både på lån og sparing alle dager inkl. helgene. De er også superraske til å svare når jeg sender mail med spørsmål.

Jeg er som du sikkert forstår veldig fornøyd og vil anbefale Postbanken på det varmeste. Andre banker jeg har brukt har vært greie nok, men totalinntrykket mitt er mye bedre med Postbanken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...