Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det på noen måte mulig at jeg ved hjelp av innstillinger kan gjøre det umulig for facebookvenner å poste blomster, klemmer og all annen faenskap på profilen min, men at det likevel er mulig for dem å skrive vanlig tekst til meg der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

slett deg fra facebook avt trykk sjul merket på høyre på posten

Endret av estella87
Skrevet (endret)
slett deg fra facebook avt trykk sjul merket på høyre på posten

det funket, takk :O)

Nå er det sikkert mange som blir sure Hehe :ler:

Ha en super søndag :romeo:

Endret av inga:)
Skrevet

tviler på de kommer til å legge merke til det. mange av de tingene gjør det automatisk

Skrevet

Jeg hater også alt dette tullet. Putekriger, valentinekort (hvorfor får jeg det fra jenter?), "please accept this gift", glitrefoto og annet fjas. Trenger vel ikke si at jeg i tur og orden har blokkert farmville, mafia wars, og alt i samme gate. Faktisk går mye av tiden på facebook med til å finne ut av hvordan jeg blir kvitt fjas. Hadde kuttet ut hele greia om det ikke var for at folk sender viktig info der som de automatisk tror "alle" har fått med seg. Siste på lista over ting jeg har fått blokkert for er mail fra venner som sender gruppeinvitasjoner. Hva er greia med å invitere alle på lista si til å gjøre det samme, hver eneste gang man melder seg på en ny gruppe? :gjeiper:

Skrevet

Gå inn på applikasjonen og trykk blokker, da slipper du å få noe mer på veggen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...