Henkie Skrevet 24. februar 2010 #101 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Jeg er så enig. Er redd denne mannen like gjerne gjør det når han blir førti da. -eller til du forlater ham.. DA er nok ikke disse turene like viktig lenger.. Synd da.. Hva er du redd for at han gjør? Drar på guttetur eller drikker seg full...kanskje begge deler? Hva så? Alle gutter (og jenter) kan ha godt av kamerater/venninner og en festfylt tur innimellom hvor man bare koser seg med god mat, gode venner og ønsket mengde alkohol. Noen lite - og noen fryktelig mye :-) Utroskap (hvis det er det man frykter) ødelegger alle forhold, men det tror jeg skjer oftere på feks jobb enn på gutte/jenteturer Jeg tror frihet under ansvar er essensielt i et godt, sunt forhold Endret 24. februar 2010 av Henkie
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. februar 2010 #102 Skrevet 28. februar 2010 Hva er du redd for at han gjør? Drar på guttetur eller drikker seg full...kanskje begge deler? Hva så? Alle gutter (og jenter) kan ha godt av kamerater/venninner og en festfylt tur innimellom hvor man bare koser seg med god mat, gode venner og ønsket mengde alkohol. Noen lite - og noen fryktelig mye :-) Utroskap (hvis det er det man frykter) ødelegger alle forhold, men det tror jeg skjer oftere på feks jobb enn på gutte/jenteturer Jeg tror frihet under ansvar er essensielt i et godt, sunt forhold Frihet ja, klart de kan ha det, men om de velger noe så dumt som flatfylla i dagesvis så er det skikkelig turn OFF! Umodent og absolutt ikke en mann jeg vil være sammen med! Men frihet under en hyttetur sammen med jaktlaget med gutta blir noe helt annet.
Gjest Gjest_Gry_* Skrevet 28. februar 2010 #103 Skrevet 28. februar 2010 Frihet ja, klart de kan ha det, men om de velger noe så dumt som flatfylla i dagesvis så er det skikkelig turn OFF! Umodent og absolutt ikke en mann jeg vil være sammen med! Men frihet under en hyttetur sammen med jaktlaget med gutta blir noe helt annet. Men er det bedre med ei fyllekule sammen med jaktlaget om dette foregår i en hytte langt uti skogen, eller er det like galt som hvis mannen din hadde vært på fylla i Thailand/Amsterdam o.s.v? For hvis det ifølge deg er mye bedre om dette skjer sammen med gutta i skogen, enn i mer urbane strøk med høy partyfaktor,- kan det jo ikke være selve promillen som er det største problemet? Da høres det ut for meg som om du generelt ikke er noe glad i at mannen din tar en fest, men om han nå skal gjøre dette en gang iblant, bør det foregå sammen med bare mannlige kompiser isolert fra alt og alle.. Er du så redd for at han ikke skal klare å motstå fristelser?
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. februar 2010 #104 Skrevet 28. februar 2010 Men er det bedre med ei fyllekule sammen med jaktlaget om dette foregår i en hytte langt uti skogen, eller er det like galt som hvis mannen din hadde vært på fylla i Thailand/Amsterdam o.s.v? For hvis det ifølge deg er mye bedre om dette skjer sammen med gutta i skogen, enn i mer urbane strøk med høy partyfaktor,- kan det jo ikke være selve promillen som er det største problemet? Da høres det ut for meg som om du generelt ikke er noe glad i at mannen din tar en fest, men om han nå skal gjøre dette en gang iblant, bør det foregå sammen med bare mannlige kompiser isolert fra alt og alle.. Er du så redd for at han ikke skal klare å motstå fristelser? Nei dette er generellt fylla jeg snakker om her. Flatfylla er umodent uansett hvor det er hen
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #105 Skrevet 8. mai 2016 Den 21.2.2010 at 15.23, Stillest vann skrev: Det må du gjerne synes. Jeg for min del tenker at den dagen jeg ikke kan gjøre noe på grunn av at andre synes det er barnslig og vulgært, kan jeg like godt bestille gravplass. Akkurat når det gjelder flatfyll har jeg aldri vært noe stor fan, så det er ikke noe jeg bedriver i "voksen" alder heller. Men for meg handler det ikke om alder eller modenhet. Siste "barnslige" ting jeg gjorde var å snøbade i undertøyet i helga - midt i Oslo. Du synes kanskje ikke at sånt passer seg for en som har passert 40, men fy f... så gøy det var! Og jeg nekter å høre på noen som forteller meg at sånt kan jeg ikke gjøre fordi jeg burde ha vokst fra det. Hahaha. Hør på henne som vil ha cred for å ha vært "young and fun", da. Du skjønner du også at å snøbade blir en annen type barnslig enn å drikke seg drita. Anonymkode: 632a6...160
Mayoo Skrevet 8. mai 2016 #106 Skrevet 8. mai 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha. Hør på henne som vil ha cred for å ha vært "young and fun", da. Du skjønner du også at å snøbade blir en annen type barnslig enn å drikke seg drita. Anonymkode: 632a6...160
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå