Fluffe Skrevet 22. februar 2010 #61 Skrevet 22. februar 2010 Problemet er at vi gutta (major) ikke ønsker å få en ny mamma, som sier hvor mye vi får drikke eller hvor tykk genser vi bør ha på oss, når vi flyr ut av redet Du må lære deg å stole på at mannen din oppfører seg greit, og holder seg unna andre damer. Tillit er bærebjelken i ethvert forhold. Når den brytes oppstår problemer. ...og du; at du og kjæresten din har hatt det supert i halvannet år er IKKE lenge i et livsløp. Alle blir lei av håndjern - før eller siden. Tro meg. Been there, and never lookin back går ann å ha regler i ett forhold uten at dama må bli kalt mamma.... 1
Gjest Gjest_Alette_* Skrevet 22. februar 2010 #62 Skrevet 22. februar 2010 Selvfølgelig helt ok. Hvorfor ikke?
Anglofil Skrevet 22. februar 2010 #63 Skrevet 22. februar 2010 (endret) Problemet er at vi gutta (major) ikke ønsker å få en ny mamma, som sier hvor mye vi får drikke eller hvor tykk genser vi bør ha på oss, når vi flyr ut av redet Du må lære deg å stole på at mannen din oppfører seg greit, og holder seg unna andre damer. Tillit er bærebjelken i ethvert forhold. Når den brytes oppstår problemer. ...og du; at du og kjæresten din har hatt det supert i halvannet år er IKKE lenge i et livsløp. Alle blir lei av håndjern - før eller siden. Tro meg. Been there, and never lookin back Du har tydeligvis ikke lest mye av det jeg har skrevet. Og jeg er slettes ingen mamma, men jeg "passer" på kjæresten min, akkurat som kjæresten min "passer" på meg. Det handler om å bry seg. Og selv om ikke du ønsker det, så er ikke det ensbetydende med at alle andre vil ha det slik. Kjæresten min liker at jeg bryr meg om han. Og for å repetere meg selv i det kjedsommelige; jeg stoler på kjæresten min, og dette har overhodet ikke med damer å gjøre. Håndjern? Han har da valgt dette selv og jeg har aldri nektet ham noe. Mvh Yvonne Endret 22. februar 2010 av Yvonne 1
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #64 Skrevet 22. februar 2010 Dette høres kanskje kynisk ut, men her tror jeg mange kvinner tar feil. Vi menn er visuelle skapninger, og har lett for å bli fristet. Når vi er hjemme med fruen er det lettere å la være å sjekke ut gresset på den andre siden, da 1) Selve nærværet av kvinnen vi elsker gjør oss mindre mottakelige for andres seksuelle signaler og gir oss mer samvittighet, og 2) selve risikoen for å bli avslørt av noen vi kjenner begrenser oss. Når man så er i et annet, varmt land, med halvnakne kvinner som viser oss interesse og ingen frue, naboer, venners venner etc i sikte, er tanken "det fruen ikke vet, har hun ikke vondt av" plutselig lettere å tenke. Alkohol gjør selvsagt sitt for å trigge dette ytterligere. Før jeg blir kastet til ulvene, vil jeg bare påpeke at dette ikke gjelder alle menn, og for the record ikke meg selv. Men jeg har sett det hos flere kompiser; de er kjempeglade i dama si når de er hjemme, og planlegger absolutt ikke utroskap, men når de er i et annet land med kamerater de vet ikke kommer til å sladre, hete damer og sterke drinker, tar lysten overhånd. De angrer fælt i et par dager etterpå, roer kanskje litt ned på alkoholinntaket, og holder godt kjeft når de kommer hjem. De innser at dama hjemme er den beste i hele verden, er kjempegrei mot henne, og helt trofast - til neste guttetur. Så damer, jeg tipper et par av dere har menn som - bak deres rygg - har hatt en fling eller to på guttetur. Det betyr ikke at de ikke elsker dere, men der og da var de dritings, ei heit spansk dame flørtet og danset med dem, og hotellet lå rett nedi gata. TS - jeg ville sagt nei til å la typen min reise til typiske party- og singelsteder hvor sjansen for fristelse er betydelig større enn andre steder. La han for all del dra på storbyferie, motorsykkeltur, hyttetur etc, men jeg synes ikke man skal forvente at kjæresten skal digge at man drar til Ayia Napa når man er i et fast forhold. Og jeg ser ikke grunnen til at man som kjæreste skal ha noe behov for å reise til akkurat slike plasser, da disse stedene er bygget opp rundt sex, sex, sex. Hvorfor er det ingen som kommenterer denne - en manns innrømmelser? Der er fint og flott å stole på partneren, ikke holde i bånd og alt det der, men gud så mange naive mennesker det er på dette forumet! 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2010 #65 Skrevet 22. februar 2010 Jeg hadde aldri hatt lyst og vært sammen med typen min om han dro på ferier KUN med kompiser til thailand feks.. Aldri i verden om jeg ville vært hans da. Drikking på hytteturer og en tur ut med gutta her hjemme blir noe helt annet.. 1
I Grosny Skrevet 22. februar 2010 #66 Skrevet 22. februar 2010 Hvorfor er det ingen som kommenterer denne - en manns innrømmelser? Der er fint og flott å stole på partneren, ikke holde i bånd og alt det der, men gud så mange naive mennesker det er på dette forumet! Det finnes løsaktige menn. Ingen av oss 5 gutta på tur (min gjeng) er løsaktige. Allikevel gjelder problemet kanskje 1 av 3 av de gutta jeg kjenner. Har du en slik mann, så skjønner jeg at du kan bli urolig. Har du en stødig mann, så er den beste forsikringen for et langt og lykkelig ekteskap at du ikke tar for mye kontroll.
Xtend Skrevet 22. februar 2010 #67 Skrevet 22. februar 2010 Jeg hadde aldri hatt lyst og vært sammen med typen min om han dro på ferier KUN med kompiser til thailand feks.. Aldri i verden om jeg ville vært hans da. Drikking på hytteturer og en tur ut med gutta her hjemme blir noe helt annet.. Du stoler ikke på typen din med andre ord.
Henkie Skrevet 22. februar 2010 #68 Skrevet 22. februar 2010 Hvorfor er det ingen som kommenterer denne - en manns innrømmelser? Der er fint og flott å stole på partneren, ikke holde i bånd og alt det der, men gud så mange naive mennesker det er på dette forumet! Jeg kan godt kommentere siden du insisterer. Jeg er av typen som ha mange kompiser og drar ofte på gutteturer. Både sambo og jeg er glade i å reise, så vi har mange turer samme - og hver for oss. Tilbake til gutteturene: Nå er vi såpass voksne at flatfyll er vi ferdige med, men beskrivelsen fra Mann28 kjenner jeg ikke igjen i noen - absolutt ingen - av de jeg omgåes. Derfor har jeg ikke giddet kommentere før nå.
Stillest vann Skrevet 22. februar 2010 #69 Skrevet 22. februar 2010 Dette er jo hele kjernen i spørsmålet: bør en ikke vokse fra det stadiet at synonymet med å ha det gøy er å gå på rølpefylla? I den grad man "bør" vokse fra noe, bør det være på grunn av at man har ansvar for f.eks. familie og barn, i hvert fall ikke på grunn av alder alene.
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2010 #70 Skrevet 22. februar 2010 Du stoler ikke på typen din med andre ord. Jo men om han drar ALENE til thailand med KUN kompiser, da mister jeg lysten på han Blirt noe annet om han går ut hjemme med dem eller på en hyttetur.
Xtend Skrevet 22. februar 2010 #71 Skrevet 22. februar 2010 Jo men om han drar ALENE til thailand med KUN kompiser, da mister jeg lysten på han Blirt noe annet om han går ut hjemme med dem eller på en hyttetur. Javel, og hvorfor mister du lysten på han fordi han drar til Thailand?
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2010 #72 Skrevet 22. februar 2010 Javel, og hvorfor mister du lysten på han fordi han drar til Thailand? Fordi det er helt idiotisk at han drar til thailand med kompiser i flere dager på flatfylla. Der er umodent i mine øyner og ikke en slik mann jeg ønsker meg. Turn off!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #73 Skrevet 22. februar 2010 Dette høres kanskje kynisk ut, men her tror jeg mange kvinner tar feil. Vi menn er visuelle skapninger, og har lett for å bli fristet. Når vi er hjemme med fruen er det lettere å la være å sjekke ut gresset på den andre siden, da 1) Selve nærværet av kvinnen vi elsker gjør oss mindre mottakelige for andres seksuelle signaler og gir oss mer samvittighet, og 2) selve risikoen for å bli avslørt av noen vi kjenner begrenser oss. Når man så er i et annet, varmt land, med halvnakne kvinner som viser oss interesse og ingen frue, naboer, venners venner etc i sikte, er tanken "det fruen ikke vet, har hun ikke vondt av" plutselig lettere å tenke. Alkohol gjør selvsagt sitt for å trigge dette ytterligere. Før jeg blir kastet til ulvene, vil jeg bare påpeke at dette ikke gjelder alle menn, og for the record ikke meg selv. Men jeg har sett det hos flere kompiser; de er kjempeglade i dama si når de er hjemme, og planlegger absolutt ikke utroskap, men når de er i et annet land med kamerater de vet ikke kommer til å sladre, hete damer og sterke drinker, tar lysten overhånd. De angrer fælt i et par dager etterpå, roer kanskje litt ned på alkoholinntaket, og holder godt kjeft når de kommer hjem. De innser at dama hjemme er den beste i hele verden, er kjempegrei mot henne, og helt trofast - til neste guttetur. Så damer, jeg tipper et par av dere har menn som - bak deres rygg - har hatt en fling eller to på guttetur. Det betyr ikke at de ikke elsker dere, men der og da var de dritings, ei heit spansk dame flørtet og danset med dem, og hotellet lå rett nedi gata. TS - jeg ville sagt nei til å la typen min reise til typiske party- og singelsteder hvor sjansen for fristelse er betydelig større enn andre steder. La han for all del dra på storbyferie, motorsykkeltur, hyttetur etc, men jeg synes ikke man skal forvente at kjæresten skal digge at man drar til Ayia Napa når man er i et fast forhold. Og jeg ser ikke grunnen til at man som kjæreste skal ha noe behov for å reise til akkurat slike plasser, da disse stedene er bygget opp rundt sex, sex, sex. Les og lær, jenter. Dette er en ærlig fyrs bekjennelser! Han vil aldri innrømme det IRL, så ta det til dere, for det er nok ganske sant det han sier. Vi jenter tror at VÅR MANN vil aldri være utro. Det tror jeg og det, til en viss grad. Hvis jeg skulle gått rundt og tenkt at han var utro ved hver anledning han er på guttetur, da skulle jeg få mange bekymringer. Det gidder jeg ikke, så jeg stoler på han inntil jeg ser/opplever noe annet. Jeg er ikke så blåøyd at jeg tror at det aldri kan skje. For at de lar seg lettere friste enn oss jenter, det er det vel liten tvil om!
Gjest MikeWaters Skrevet 22. februar 2010 #74 Skrevet 22. februar 2010 Nå er vi såpass voksne at flatfyll er vi ferdige med, men beskrivelsen fra Mann28 kjenner jeg ikke igjen i noen - absolutt ingen - av de jeg omgåes. Derfor har jeg ikke giddet kommentere før nå. Støttes, følte ikke noe behov for å kommentere noe av det, alle vet at mange mennesker er utro og det er fullt ut mulig å være utro på hyttetur/jobbtur/fylletur/thailandtur/karasjoktur/Strømstadtur/Romatur/eller ingen tur i det hele tatt...............etc........det er ikke hovedpoenget. Problemet er jo åpenbart at man ikke ønsker at kjæresten skal dra på tur fordi man ikke stoler på ham/henne, da er det best at de er hjemme, problem solved. Eller?
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2010 #75 Skrevet 22. februar 2010 De fleste oppegående har mistet behovet for rølpfyll i den alderen. Jeg rølpefyller flere ganger i året, har 1 barn og samboer. Drikker både med og uten samboer. Har det å drikke seg full noen ganger i året noe med oppegåenhet å gjøre? I så fall omgir jeg meg bare med ikke oppegående mennesker. Greit.
Xtend Skrevet 22. februar 2010 #76 Skrevet 22. februar 2010 Fordi det er helt idiotisk at han drar til thailand med kompiser i flere dager på flatfylla. Der er umodent i mine øyner og ikke en slik mann jeg ønsker meg. Turn off! Men å gå ut på byen eller dra på hyttetur og drikke seg snydens i flere dager er helt greit. Det er ikke umodent i dine øyne det da? Hva hvis han ønsker å reise til Hamburg eller Amsterdam en helg med gutta?
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2010 #77 Skrevet 22. februar 2010 Hadde han vært utro uansett, så hadde det vært hans problem. For min del må alle verdens damer legge ann på han, for da ser jeg om han er ordentlig eller ikke. Uansett fristelser så bør han backe unna, ellers ville jeg ikke vært sammen med han . For han bør kun jeg være den som tenner han og bægjærer han til å ville ha sex med. Hvisd ikke, kunne jeg aldri tenkt meg å vært sammen med han uansett! 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2010 #78 Skrevet 22. februar 2010 Men å gå ut på byen eller dra på hyttetur og drikke seg snydens i flere dager er helt greit. Det er ikke umodent i dine øyne det da? Hva hvis han ønsker å reise til Hamburg eller Amsterdam en helg med gutta? Nei det er heller ikke greit i mine øyner nei. Jeg tenkte på en vanlig hyttehelg med litt alkohol innabords Eller en tur på byen med gutta, ikke flere dager nei..
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2010 #79 Skrevet 22. februar 2010 Jeg rølpefyller flere ganger i året, har 1 barn og samboer. Drikker både med og uten samboer. Har det å drikke seg full noen ganger i året noe med oppegåenhet å gjøre? I så fall omgir jeg meg bare med ikke oppegående mennesker. Greit. Ja det mener jeg, iallefall om du drikker deg av føttene. Voksne folk som er modne stopper før de blir drita kanon! Ikke mye artig å snuble og ligge avdrukken i ei grøft heller da
Xtend Skrevet 22. februar 2010 #80 Skrevet 22. februar 2010 For at de lar seg lettere friste enn oss jenter, det er det vel liten tvil om! Nåja, er det virkelig det? Og at 1 bruker innrømmer utroskap på vegne av noen kompiser, så er jo selvfølgelig alle menn utro når de reiser på guttetur. Nå må du rulle inn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå