Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor skal man bli for gammel til å ha det gøy? Hvis han syns gutteturer og rølpefyll er topp, så la han da ha den gleden i livet.

Min kjære er på guttetur nå. Så lenge han har det kjempegøy så unner jeg han virkelig det.

Hva er du egentlig bekymret for, TS? At han skal være utro på guttetur eller gjøre dumme ting i fylla? Hvis han vil være utro så kommer han til å være det uavhengig av guttetur eller ikke. Og hvis han er det, er det ingenting du kan gjøre med saken, så hvorfor gå rundt og bekymre seg unødig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en problemstilling som aldri har streifet meg en gang. Jeg ser virkelig ikke at det skulle være noe problem, og jeg ville aldri lagt meg opp i det hvis kjæresten min ønsket å dra på en sånn tur. Hvis han har lyst til å drikke seg snydens med gutta og drite seg ut, så vel bekomme.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Ein gang i blant er greit Ser ikkje problemet med at vennene er single? Er du redd det faktumet skal friste typen din til snusk eller at han vil savne singellivet pga de?

Skrevet
Hneike: hva skal man med forumet når du er svaret på alt??

Gud Forby om noen ikke er som deg og mener det samme som deg

Hva mener du?

Får jeg ikke lov å si meningen min, bare fordi jeg ikke er enig med deg?

For MEG er det fullstendig uaktuellt å være sammen med en jente som ikke unner/tør sende meg på guttetur en gang eller to i året. På samme måte kan hun reise på så mange jenteturer hun vil.

SKulle bare mangle

Skrevet
Hva mener du?

Får jeg ikke lov å si meningen min, bare fordi jeg ikke er enig med deg?

For MEG er det fullstendig uaktuellt å være sammen med en jente som ikke unner/tør sende meg på guttetur en gang eller to i året. På samme måte kan hun reise på så mange jenteturer hun vil.

SKulle bare mangle

"Dere damer som seriøst svarer at dere ikke liker det; jeg TVILER på dere klarer å holde på en guttekjæreste særlig lenge."

Skrevet

Oh my.. Kunne aldri tenkt meg til å nekte kjæresten å dra på guttetur, verken for seks år siden når vi møttes, nå, eller om 5-10-15-20 år osv. De aller fleste av oss har et behov for en "pause" fra hverdagen, kvalitetstid med venner, hvorfor skal dette ha en aldersgrense? Sorry mac, du er over 30, nå må du holde deg hjemme!! Skulle ønske min samboer var flinkere til å dra på slike turer jeg.

Skrevet
Hei! Vil gjerne ha litt synspunkter på hva dere syns. Jeg er litt både og..

Er det greit at samboer/kjæreste drar på guttetur/fylletur med bare single kamerater?

I en alder av 30 år mener jeg at man burde ha vokst fra seg det?

Ja, jeg synes det er greit. Og hvorfor spiller det noen rolle om de er single? Hvorfor skulle man ha vokst fra seg å dra på tur med venner?

Dersom dette prioriteres fremfor tur med deg blir det noe annet, men ellers synes jeg det er helt greit.

Gjest Mann 28
Skrevet
Hvorfor skal man bli for gammel til å ha det gøy? Hvis han syns gutteturer og rølpefyll er topp, så la han da ha den gleden i livet.

Min kjære er på guttetur nå. Så lenge han har det kjempegøy så unner jeg han virkelig det.

Hva er du egentlig bekymret for, TS? At han skal være utro på guttetur eller gjøre dumme ting i fylla? Hvis han vil være utro så kommer han til å være det uavhengig av guttetur eller ikke. Og hvis han er det, er det ingenting du kan gjøre med saken, så hvorfor gå rundt og bekymre seg unødig?

Dette høres kanskje kynisk ut, men her tror jeg mange kvinner tar feil. Vi menn er visuelle skapninger, og har lett for å bli fristet. Når vi er hjemme med fruen er det lettere å la være å sjekke ut gresset på den andre siden, da 1) Selve nærværet av kvinnen vi elsker gjør oss mindre mottakelige for andres seksuelle signaler og gir oss mer samvittighet, og 2) selve risikoen for å bli avslørt av noen vi kjenner begrenser oss.

Når man så er i et annet, varmt land, med halvnakne kvinner som viser oss interesse og ingen frue, naboer, venners venner etc i sikte, er tanken "det fruen ikke vet, har hun ikke vondt av" plutselig lettere å tenke. Alkohol gjør selvsagt sitt for å trigge dette ytterligere.

Før jeg blir kastet til ulvene, vil jeg bare påpeke at dette ikke gjelder alle menn, og for the record ikke meg selv. Men jeg har sett det hos flere kompiser; de er kjempeglade i dama si når de er hjemme, og planlegger absolutt ikke utroskap, men når de er i et annet land med kamerater de vet ikke kommer til å sladre, hete damer og sterke drinker, tar lysten overhånd. De angrer fælt i et par dager etterpå, roer kanskje litt ned på alkoholinntaket, og holder godt kjeft når de kommer hjem. De innser at dama hjemme er den beste i hele verden, er kjempegrei mot henne, og helt trofast - til neste guttetur.

Så damer, jeg tipper et par av dere har menn som - bak deres rygg - har hatt en fling eller to på guttetur. Det betyr ikke at de ikke elsker dere, men der og da var de dritings, ei heit spansk dame flørtet og danset med dem, og hotellet lå rett nedi gata.

TS - jeg ville sagt nei til å la typen min reise til typiske party- og singelsteder hvor sjansen for fristelse er betydelig større enn andre steder. La han for all del dra på storbyferie, motorsykkeltur, hyttetur etc, men jeg synes ikke man skal forvente at kjæresten skal digge at man drar til Ayia Napa når man er i et fast forhold. Og jeg ser ikke grunnen til at man som kjæreste skal ha noe behov for å reise til akkurat slike plasser, da disse stedene er bygget opp rundt sex, sex, sex.

• Liker 1
Skrevet

En ren fylletur er aldri ok, det har ingenting med å gjøre at jeg ikke stoler på han. Slikt er så harry og idiotisk at jeg ikke kunne vært sammen med en som har behov for slikt - jeg forventer rett og slett mer modenhet fra en livspartner.

Når det er sagt må han gjerne reise vekk med kompiser og drikke seg full, men om det var det turen skal handle om tror jeg jeg må revurdere mannen jeg planlegger å leve resten av livet mitt med.

Jeg ville blitt forskrekket om han kom med et slikt forslag, det ville vært veldig ukarakteristisk.

Skrevet

Det er en veldig moderne holdning at man skal være fri som fuglen, selv om man er i et forhold.

Selvsagt skal man ikke kvele hverandre eller være urimelige. Men enkelte ting hører singellivet til, og jeg mener rene fylleturer er en av disse tingene. Ikke bare sitter man hjemme og er redd for om han blir så full at han går med på hva som helst med andre kvinner, men også om det skjer ham noe i en så ukontrollert tilstand.

Skal man være i et forhold må man ofre noe. Jeg mener Sunny Beach-turer etc bør kunne ofres.

Skrevet

Som noen har nevnt tidligere ville jeg nok vært svært skeptisk til turer som går sydover til "partysteder", mens hytteturer o.l. stiller jeg meg faktisk positiv til.

Hva de faktisk foretar seg på disse turene har jeg virkelig ikke peiling på. Kanskje drikker de hele dagen og natta, men det får så være så lenge kjæresten har hatt det kjekt. Dette er hans alenetid med gutta, og den skal ha få. Om vennene hans er single eller ei aner jeg ikke, men dette er igrunn helt uvesentlig. De er kompisene hans, og han har ikke valgt dem ut i fra sivilstatus.

Svigerfar er godt oppe i 50-årene og drar på tur med gutta flere ganger i året. Jakt, motorsykkeltur, fiksing av hytte osv. Pappa er på samme alder og drar ofte på tur med "gutta". De er nok litt mer måteholdende med alkohol, men det skulle ikke forundre meg om de sitter oppe til langt på natt med konjakken sin og løser verdensproblemer.

Så lenge disse turene ikke er annenhver uke, men bare en gang nå og da, ser jeg virkelig ikke problemet :)

Skrevet
"Dere damer som seriøst svarer at dere ikke liker det; jeg TVILER på dere klarer å holde på en guttekjæreste særlig lenge."

Ok. Jeg sier ikke det ER sånn, men jeg tror dette er tilfelle. Ingen liker å være i bur

Skrevet
Ok. Jeg sier ikke det ER sånn, men jeg tror dette er tilfelle. Ingen liker å være i bur

Vel, nå er det jo slik da at man faktisk kan dele dette synet. Kjæresten min er helt enig med meg, så derfor har det aldri vært et problem heller (men jeg ville aldri ha nektet ham å kose seg ute heller bare så det er sagt - jeg synes bare det er forskjell på å reise på fylletur alene med de single gutta til syden og dra på byen for å kose seg, noe kjæresten også er enig i). Vi har vært sammen i 1 1/2 år og tviler på at akkurat dette punktet kommer til å stå i veien for noe som helst.

MvhYvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg absolutt ikke noe problem med. De ønsker fylletur, vi vil ha jentetur til london med shopping. Hvorfor skal alt handle om "er det greit eller ikke", sjalusi eller å ikke stole på partner ? kan man ikke fremdeles få ha det hyggelig med venner selv om man har dinget 30 og "bør ha rast fra seg" ? Hvem er VI til å bestemme dette?

Det er ikke spørsmål om å akseptere det eller ikke, folk har fremdeles egne hjerner og er et enkelt individ selv om man har partner. Send han av gårde du.

Skrevet
De fleste oppegående har mistet behovet for rølpfyll i den alderen.

De fleste oppegående menn har behov for en god fuktig guttetur, men uten å rølpe i fylla.

Hvilke menn i den alderen kjenner du? Pappa?

Skrevet
Dere damer som seriøst svarer at dere ikke liker det; jeg TVILER på dere klarer å holde på en guttekjæreste særlig lenge.

Hadde jeg fått følelsen av slike tanker av min kjære, kunne hun jo likegodt sperre meg inne med håndjern på - og jeg hadde flyktet ved FØRSTE anledning!!!

Et forhold handler om å få og gi - og å stole på hverandre

Den perfekte mann, er det han som går i løpestreng mellom senga og kjøkkenbenken?

Skrevet
Det er en veldig moderne holdning at man skal være fri som fuglen, selv om man er i et forhold.

Selvsagt skal man ikke kvele hverandre eller være urimelige. Men enkelte ting hører singellivet til, og jeg mener rene fylleturer er en av disse tingene. Ikke bare sitter man hjemme og er redd for om han blir så full at han går med på hva som helst med andre kvinner, men også om det skjer ham noe i en så ukontrollert tilstand.

Skal man være i et forhold må man ofre noe. Jeg mener Sunny Beach-turer etc bør kunne ofres.

Fyll er viktig på gutteturer. Alkohol er en katalysator for å kunne snakke om de virkerlig tunge sakene. Og om sex og kjærlighet. Menn er litt reservert på dette området. Disse snøvlete samtalene er dype. Menn trenger dype samtaler for å ta tak i viktige ting i liv og samliv. Vi trenger råd, eller å bli korrigert.

Vi dro ikke på Sunny beach da. Hytter er mer vår greie, men vi har vært på disco i Lom.

Skrevet

Min samboer er nå såpass voksen at jeg ikke trenger å bekymre meg for "rølpefylla", så det er helt greit at han tar seg en tur med gutta.

Skrevet
Vel, nå er det jo slik da at man faktisk kan dele dette synet. Kjæresten min er helt enig med meg, så derfor har det aldri vært et problem heller (men jeg ville aldri ha nektet ham å kose seg ute heller bare så det er sagt - jeg synes bare det er forskjell på å reise på fylletur alene med de single gutta til syden og dra på byen for å kose seg, noe kjæresten også er enig i). Vi har vært sammen i 1 1/2 år og tviler på at akkurat dette punktet kommer til å stå i veien for noe som helst.

MvhYvonne :heiajente:

ok, da tenker jeg: Er kjæresten enig med deg, eller sier han seg enig med deg?

Jeg tolker det slik at det er selve alkoholen/fylleturen du ikke liker.

Hva med en langweekend i NewYork sammen med fem-seks kamerater (single og ikke-single)

Hadde du nektet han det også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...