Gjest A. Caron Skrevet 28. februar 2010 #21 Skrevet 28. februar 2010 Og her klager dere over de fæle mennene som er playerer og utro drittsekker!! Helt enig. Er mye jeg kunne skrevet og ment i denne tråden, men det er ikke nødvendig, da den taler min sak helt glimrende på egen hånd
Gjest A. Caron Skrevet 28. februar 2010 #22 Skrevet 28. februar 2010 tror kanskje man bør holde seg unna lokale butikker. er ikke så gøy å bli stempla som trøs av halve nabolaget Hehe, ja, smell opp en plakat på "Coop`en" du, en sikker vinner Nå var det lokale budstikker hun skrev, om nå det er særlig bedre, men greit å få med seg en såpass vesentlig detalj da kanskje...
Gjest spurvemann Skrevet 28. februar 2010 #23 Skrevet 28. februar 2010 Og her klager dere over de fæle mennene som er playerer og utro drittsekker!! Jeg tror vi må huske på at «dere» er en sammensatt gruppe. Noen av alle de som skriver her er lykkelig gift, og overbevist monogame. Andre er i åpne forhold, i dårlige forhold, på vei ut av forhold - eller de har andre moralregler enn flertallet. I et moderne samfunn er det IMO et tegn på sivilisasjon at vi kan leve med ulike moralregler, side om side. (Så lenge det ikke går ut over oss selv)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå