Gå til innhold

Nettdating

Gjest Gjest_Yvonne_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Yvonne_*
Skrevet

Hei, hva er egentlig den beste datingsiden på internett? Mest ute etter en "flørt", ikke noe forhold... :sjenert: Er det noen sider som fokuserer mer på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ute etter det samme, men finner ingen. Har en mann som er mye ute å reiser. Hvorfor vil ikke du ha et forhold?

Gjest Gjest_Yvonne_*
Skrevet
Er ute etter det samme, men finner ingen. Har en mann som er mye ute å reiser. Hvorfor vil ikke du ha et forhold?

Skjer det, så skjer det. Men jeg leter ikke etter et.

Finnes en gratis datingside? Reklamedrevet i stedet for 200 kr måneden tullet :P.

Skrevet
Skjer det, så skjer det. Men jeg leter ikke etter et.

Finnes en gratis datingside? Reklamedrevet i stedet for 200 kr måneden tullet :P.

Det vil jeg og gjerne vite :-)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Cupido fungerer fint, koster vel noen kroner å være VIP medlem, men det er det verdt.

Er dog flust med useriøse menn der, men slik e det vel overalt :)

Skrevet

Det kan veldig ofte være stor forskjell på profil og virkelighet. Ved treff bør man som kvinne være anonym og treffes et folksomt sted...og så velger kvinnen selv om hun vil gi seg til kjenne...

Skrevet

Det kan veldig ofte være stor forskjell på profil og virkelighet. Ved treff bør man som kvinne være anonym og treffes et folksomt sted...og så velger kvinnen selv om hun vil gi seg til kjenne...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei, hva er egentlig den beste datingsiden på internett? Mest ute etter en "flørt", ikke noe forhold... :sjenert: Er det noen sider som fokuserer mer på det?

Det er mye av både de som vil gifte seg og de som vil ha sex.

De finnes både i nabolaget.. på jobben.. på datingsider og på byen.

Hva med å ta en tur ut på byen..

Plukk opp en (eple)kjekk(as) og ta ham med deg hjem.

Vis ham hvordan en Kvinne kan være.

Kall ham tilbake når du vil ha ham igjen!

Skrevet (endret)

det finnes dating sider og det finnes egene dating sider beregnet for de som bare vil ha sex noe... desverre klarer ikke disse ons folka å holde seg på riktig side

hvis du ikke er ute etter forhold finnes det facebook versjonen bare i sex versjon :P

evt være på en side der alternative er bare ute etter sex under status.. husker ikke hvilken sider som hadde det slik. men man kan jo google det

evt er du jente finnes du deg fort ett ligg på nakenprat, er du gutt så vil jeg ikke akuratt gi deg så store forhåpninger på den siden

Endret av estella87
Skrevet

Jeg foreslår at du lager deg en profil på Nettby. Fort gjort å få napp der.. :)

Skrevet

KG, Sukker, Match, Be2, sexmachinenorway, sexdateinyourcity (norge) og norwegiansexandthecity?

Alle får :)

Gjest Gjest_Yvonne_*
Skrevet

Hva med deiligst.no? Det er jo temmelig klysete :P, men mange unge og pene mennesker der også? Noen som har erfaring med deiligst.no?

Skrevet
Hva med deiligst.no? Det er jo temmelig klysete :P, men mange unge og pene mennesker der også? Noen som har erfaring med deiligst.no?

tror ikke de er der for å få seg noe bare for å høre at de er deilige + at jeg tror det er en del mindreårige der som oppgir feil alder.ville holdt meg unna

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet (endret)

bixy.net kanskje. Noen tusen profiler der og gratis.

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet
Jeg foreslår at du lager deg en profil på Nettby. Fort gjort å få napp der.. :)

Juppjupp :)

Gjest Karin, 53
Skrevet

Hva med å kontakte lokale budstikker/aviser og sette inn annonser? :) Om mannen er mye borte, går det jo an å kose seg litt med andre i mellomtiden?

Skrevet
Hva med å kontakte lokale budstikker/aviser og sette inn annonser? :) Om mannen er mye borte, går det jo an å kose seg litt med andre i mellomtiden?

tror kanskje man bør holde seg unna lokale butikker. er ikke så gøy å bli stempla som trøs av halve nabolaget :P

Gjest Gjest_mann40_*
Skrevet

Og her klager dere over de fæle mennene som er playerer og utro drittsekker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...