Gjest Gjest_eli_* Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 For over et år siden var jeg på en fest. Etter at de som ikke skulle overnatte hadde reist, så var vi med hun som hadde festen for å ordne med foring etc. for at hun skulle slippe å stå opp så tidlig. Inne i en stall hadde de to kalver, når vi kom inn så kneppet hun opp blusen og gikk fram til de med puppene ute. De gikk rett bort til henne og begynte å suge veldig. Hun sa rett før hun gjorde det at det var veldig deilig, i tillegg så har jo ikke kalver instinkt for å suge på kvinne bryst, så jeg er ganske sikker på at hun har holdt på med dette før. Venninnene mine lo veldig og jeg reagerte ikke så mye der og da, men var jo ikke helt edru. Det som irriterer meg litt er at de to jeg var sammen med ikke synes det er så farlig, selv i ettertid. Burde jeg ha sagt i fra til foreldrene hennes, eller true henne med anmeldelse?
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Tror ikke det regnes som sex med dyr etter loven.
Gjest A. Caron Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Som du skriver, "på grensen til dyresex", men jeg vil ikke si at det kvalifiserer til anmeldelse. Si heller rett ut til venninna di hva du mener om det, kanskje skjønner hun da at det hun driver med er litt på kanten og slutter med det før det evt utarter...
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Prøver ikke å provosere her men, for å være helt ærlig. Så synes jeg egentlig ikke det er så farlig. Hverken kalvene eller hun lider. I tillegg så regnes dette neppe som sex.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Jeg synes hun var ganske på kanten der. Poenget er at hun syntes det var veldig deilig, seksuelt deilig mente hun trolig da. Hva blir neste steg da, når hun syntes det var så greit, at hun turde vise dette til dere? Er vel ikke gunnlag for anmeldelse, men jeg syntes det var ekkelt.
Ethereal Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Syns ikke det var på grensen til dyresex eller helt umoralskt og syndig, men jeg lurer på om din venninne har en skrue løs i toppen som liker slikt.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Jeg synes dette var på kanten altså. Litt ekkelt å.
kisskissbangbang Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Det hørtes ærlig talt jævla vondt ut! En kalv har en meget velutvikla sugerefleks. *holde seg på puppene* Men ok, hver sin lyst. Det skader da ingen. Jeg hadde nok ikke flashet pupp for kalven foran venninnene mine, da. Ville holdt en såpass småsær ting for meg sjøl.
Wasp Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Spesielt, veldig spesielt. Skadelig ? Nei, ikke dette, men hva blir det neste, tenker jeg,- og din venninne har meget sære interesser.
Sequax Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Herregud. Jeg hadde snakka med Moder Melk og forklart henne sakte og rolig at det hun gjør med kalvene ikke er en aktivitet som du føler deg til pass med.
Gjest FOH Skrevet 13. august 2010 #11 Skrevet 13. august 2010 Jeg syns heller ikke at det var på grensen til dyresex. Hærre gud, kvinner må jo kunne få lov til å die. Jeg ville jo også holdt sære ting for meg selv.
Gjest budeie Skrevet 13. august 2010 #12 Skrevet 13. august 2010 Herregud, jeg skjønner ikke hvordan det er mulig en gang.. Vi har melkekuer og kalver hvert år, og kalvene er jo født med tenner. Fra første stund suger de på fingrene mine og de har en skikkelig sterk refleks samtidig som de har tenner de kniper igjen over fingrene også. Jeg syns det er litt sårt på fingrene, aldri i livet hadde jeg utsatt puppen min for det. AAAAAUU!!!!
Most Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Min mening er at det er feil å bruke dyr/mennesker i seksuell aktivitet når de ikke har mulighet til å godkjenne og/eller se konsekvensene av det. Dette innebærer barn, dyr, psykisk utviklingshemmede osv. Så nei, kalven tok jo ikke skade av dette. Men jeg syns det er å gå over en grense.
Most Skrevet 13. august 2010 #14 Skrevet 13. august 2010 Min mening er at det er feil å bruke dyr/mennesker i seksuell aktivitet når de ikke har mulighet til å godkjenne og/eller se konsekvensene av det. Dette innebærer barn, dyr, psykisk utviklingshemmede osv. Så nei, kalven tok jo ikke skade av dette. Men jeg syns det er å gå over en grense.
Transmogrifier Skrevet 13. august 2010 #15 Skrevet 13. august 2010 Min mening er at det er feil å bruke dyr/mennesker i seksuell aktivitet når de ikke har mulighet til å godkjenne og/eller se konsekvensene av det. Dette innebærer barn, dyr, psykisk utviklingshemmede osv. Kalvene ser konsekvensene av dette. Jeg var med på et forskningsprosjekt i regi av landbrukshøyskolen i ås. Der delte vi ut spørreskjemaer til alle kalvene på gårdene i østfold. Et av alternativene var: dersom du syns det er ok å suge menneskepupp, si møøøh. Det var ganske høy rate av kalver som syns dette var ok.
Gjest Anjelika Skrevet 13. august 2010 #16 Skrevet 13. august 2010 Jeg har lest samme historie før, men da gjorde den brisne venninna noe annet relativt uskyldig med en hest. Menmen, sett bortifra at det er en trolletråd: Det mest skrudde med hele opplegget er at hun viste dere det Herregud så flau jeg hadde vært over det om jeg hadde likt noe sånt. Tviler på det går under dyreplageri, iallefall ikke grunn til å anmelde.
Beauté Skrevet 13. august 2010 #17 Skrevet 13. august 2010 (endret) Dyresex er ikke nødvendigvis voldta. Dyresex er også så jævlig ekket alt en hund knuller deg bakfra eller feks en hest. Så ja, dyresex er motbydelig uansett om dyret er med på det eller ikke. Det er rett og slett forkastelig å holde på sånn av intelligente mennesker. Vi som intelligente mennesker skal ikke bruke dyr på den måten. Det er rett og slett ikke akseptert. Endret 13. august 2010 av Beauté
Lykkelitenen Skrevet 13. august 2010 #18 Skrevet 13. august 2010 Min mening er at det er feil å bruke dyr/mennesker i seksuell aktivitet når de ikke har mulighet til å godkjenne og/eller se konsekvensene av det. Dette innebærer barn, dyr, psykisk utviklingshemmede osv. Så nei, kalven tok jo ikke skade av dette. Men jeg syns det er å gå over en grense. Dyresex er ikke nødvendigvis voldta. Dyresex er også så jævlig ekket alt en hund knuller deg bakfra eller feks en hest. Så ja, dyresex er motbydelig uansett om dyret er med på det eller ikke. Det er rett og slett forkastelig å holde på sånn av intelligente mennesker. Vi som intelligente mennesker skal ikke bruke dyr på den måten. Det er rett og slett ikke akseptert. Er veldig enig i disse to utsagnene her. Hva to likeverdige mennesker velger å gjøre sammen gir jeg personlig ganske enkelt faen i, men når menneskers handlinger går ut over noen eller noe som ikke selv kan ta stilling til det som skjer og si i fra, da blir jeg rett og slett provosert. Nå er ikke TS sitt eksempel av de verste, men jeg syns like vell det har krysset en linje mellom hva som er etisk rett av oss mennesker og ikke. Dyr kan ikke si i fra på samme måte som et voksent menneske kan og det ser ikke konsekvenser. Det er rett og slett missbruk.
Transmogrifier Skrevet 13. august 2010 #19 Skrevet 13. august 2010 Å spise dyr er også misbruk? Eller er drap OK, mens sex er fy?
Beauté Skrevet 13. august 2010 #20 Skrevet 13. august 2010 (endret) Å spise dyr er også misbruk? Eller er drap OK, mens sex er fy? Ja det er stor FY. Man misbruker ikke noe som er i svakere posisjon enn oss. Det blir helt feil. Samme som jeg reagerer STERKT mishandling av dyr som er på vei til å bli slaktet. Man har vel litt vett? Og nei, ser ikke på slakting av dyr som DRAP. Alvorlig talt...Likevel så vil jeg ikke at de skal lide. Jeg personlig ELSKER dyr men når jeg ser på feks youtube hvordan de stakkarsene blir behandlet rett før slakt, så begynner jeg å lure. Endret 13. august 2010 av Beauté
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå