Gjest Gjest_stein_* Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har bestemt meg for å steines offentlig. Det er bare å møte opp på Karl Johan i morgen klokka 14. Ta med egne steiner. Alternativt kan dere røske opp brosteiner fra øvre Karl Johan.
Antlers Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Tøft. Kan jeg få kaste den første steinen, siden jeg er uten synd? Er det lagt opp til bjelke/flise trekking også, eller er det kun god gammeldags steining? Kan jo også ordne med sekteløp for barnas skyld
Gjest M_icka Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Uff, så fælt. Jeg kommer og tar med plaster og pyrisept.
Gjest Gjest_stein_* Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Tøft. Kan jeg få kaste den første steinen, siden jeg er uten synd? Er det lagt opp til bjelke/flise trekking også, eller er det kun god gammeldags steining? Kan jo også ordne med sekteløp for barnas skyld Du kan godt kaste første stein. Gjerne siste også. Hvem veit, med et tilrettet kast så kan det godt vise seg at første stein også blir siste. Jeg er stygt redd for at jeg ikke kommer til å være i spesielt god form etter steiningen, så jeg tviler på at det blir rom for øvrige aktiviteter.
Gjest Gjest_stein_* Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Uff, så fælt. Jeg kommer og tar med plaster og pyrisept. Takker for omtanken, men en likpose er nok mer på sin plass.
Antlers Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Takker for omtanken, men en likpose er nok mer på sin plass. Skal du ikke engang stå der med hodet stikkende opp fra steinrøysa til spott og spe i noen dager så gidder ikke jeg være med, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå