Gjest Gjest_jan_* Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Lurer på hva andre har i bidrag? Har 2 barn med 2 forskjellige mødre og betaler 3000 til hver. Synes det er ganske mye jeg.. Har barna selv ca 8 netter i mnd...(bortsett fra sommerferie da er det her opp til 2 mnd, og jul, påske o.l)
liv Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Regn ut på nav sin kalkulator og se om det stemmer.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Lurer på hva andre har i bidrag? Har 2 barn med 2 forskjellige mødre og betaler 3000 til hver. Synes det er ganske mye jeg.. Har barna selv ca 8 netter i mnd...(bortsett fra sommerferie da er det her opp til 2 mnd, og jul, påske o.l) Alle overnattinger i løpet av året skal regnes med når bidraget skal fastsettes. Alle netter i løpet av 1 år delt på 12 mnd så får du døgn pr måned. Etter det som du skriver så har du barna 9-13 døgn i året og får et annet bidragsgrunnlag en 4-8 døgn pr måned. Min man betaler 1500 for 2 barn pr mnd med 13 øvernattingsdøgn pr måned. Dette er dåg med samme barne mor. Så du må regne det ut hver for seg med mødrenes brutto inntekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå