Lykkelit1 Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Hei. Jeg trenger sårt hjelp til tips til gave til kjæresten min som har bursdag 1.mars. Eneste jeg vet om han kunne tenke seg er et anheng til et kjede han har, men jeg kan ikke finne det noe sted. Har noen noen gode tips til hvos jeg kan finne dette? Eller noe annet som kunne slå an? Håper på rask og god hjelp! Hilsen Lykkelit1:)
Wonders Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 (endret) steen og strøm har en del kule anheng til menn. Dyrberg Kern Den ligger i parfymeavdelingen til herrer rett v hovedinngangen. HER Gullsmeder som fører Police har oxo mye kult. Kommer ann på stilen... HER, scroll ned Endret 23. februar 2010 av Wonders 1
Lykkelit1 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 steen og strøm har en del kule anheng til menn. Dyrberg Kern Den ligger i parfymeavdelingen til herrer rett v hovedinngangen. HER Gullsmeder som fører Police har oxo mye kult. Kommer ann på stilen... HER, scroll ned Tusen takk for svar. Men det skulle helst vært i gull, og det kunne jeg ikke finne?! Setter pris på svar:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå