Gjest Gjest_jeanine_* Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Hei alle sammen! Jeg trenger sårt noen meninger og synspunkt På torsdag var jeg på en blind date med en type. Vi møttes gjennom en usæriøs datingside, og var begge enige om at vi ikke var ute etter noe forhold, men mer et slags sexforhold eller ons.. Vi hadde tidligere utvekslet ca 28 mail frem og tilbake, + at vi begge viste hverandre et bilde av overkroppen, men ikke ansiktet for å være anonym inntil vi skulle møtes. Vel, begge likte vi det vi så hos hverandre.. Og på torsdag traff vi hverandre, alt gikk veldig bra. Men jeg syntes kanskje han spurte litt for mye detaljert om litt vel personlige ting som familien osv, til å bare første date. Han hadde f.eks også setninger som "Er du direkte som person?" Jeg svarte ; Av og til. Men jeg pleier heller å vøre mer reservert. Hva med deg? "Jeg pleier å være mer hæflig av meg" Jeg; Ok.. Hva skal det bety..? Han; "Ingenting..." Han ga meg uttalige intense blikk hvor han ikke sa noe, men bare nistirret.. Jeg syntes det personlig er veldig ubehagelig når noen gjør det, men jeg gjorde det samme fordet.. Etter den mest intense, spurte han om hva jeg tenkte og hadde lyst til, det var tydelig at han tenkte på noe spesifikt.. Da sa jeg, jeg tenker på mye. Så spurte jeg om han hadde noen ideer for hva vi kunne gjøre. Så sa han "Hva sier du til å følge med meg hjem?" Jeg svarte med at det ville jeg gjerne. Etterfølgende spurte han om jeg skullle noe dagen derpå, weekenden ellers og ferier og div.. Han innrømte også på et tidspunkt at han hadde truffet en på datingsiden som var fra hans skoleklasse, og de hadde møttes og hatt seg, og det var visst også ganske bra som jeg forstod det.. Når vi gikk ut for å dra til han skulle vi uansett samme stopp med kollektivtransport, og da vi hadde kommet frem stoppet han plutselig opp og sa brått "Jeg må trekke meg.." Jeg reagerte selvfælgelig med sjokk og forvirring og sa, jeg skjønner ikke hva du mener... Han ville ikke gi meg en ordentlig grunn med en gang, jeg måtte dra det ut av han.. Han svarte flere ganger med "Jeg har mine grunner", inntil han sa at han hadde fortsatt sterke fælelser og var forelsket i eksen sin, og at han jevnlig traff henne.. Dette hadde han aldri tidligere sagt noe som helst om. Jeg merket jeg ble ganske irritert og svarte med at jeg ikke skjønte meg på han når han for ca 15min siden sa han ville ha med meg hjem til seg.. Tilbake svarte han at han nettopp hadde fått disse følelsene og tankene om hvor mye ho betydde for han. Tydeligvis var T-banen noen slags åndelig åpenbaring eller noe.. Men senest idag så jeg at han var pålogget på datingsiden.. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor han skulle gidde å vøre der mer om han bare tenker på ho... Det er noe som ikke stemmer helt, og jeg blir gal av å ikke finne ut det.. Jeg vet ikke om jeg skal tro på den unnskyldningen han kom med, eller om han brukte den unnskyldningen for å "dekke" over en annen.. Gutter, kom gjerne med innspill!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Uansett om det var den virkelige grunnen eller ikke er han jo ikke noe å samle på ikke for deg i hvertfall... Og om du bor i oslo er dame og er intrisert i å bare finne noen å ha deg med kan det umulig være noe som helst problem.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Uansett om det var den virkelige grunnen eller ikke er han jo ikke noe å samle på ikke for deg i hvertfall... Og om du bor i oslo er dame og er intrisert i å bare finne noen å ha deg med kan det umulig være noe som helst problem. Takk for svar Sant nok.. Jeg bor i utlandet og kjenner så og si ingen her. Derfor blir det så og si umulig selv å bare få seg et ons.. Kjenner meg mer og mer desp bare etter å få meg et lite ligg ..Men jeg er ikke så ekstrem at jeg hopper på en 50 åring heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå