Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Jeg underer meg av og til over at alle innleggene om de samme stedene. Ja, jeg skjønner selvfølgelig at det er rimelig og enkelt å ta en chartertur til solen, men jeg skjønner ikke hvorfor ikke flere mennesker anstrenger seg LITT mer og får en mer spesiell og interessant ferietur. Personlig så er jeg allergisk mot å møte nabo'n på ferietur. Helst vil jeg unngå skandinavere i det heletatt siden jeg ofte blir flau over oppførselen til mange turister. De tror tydeligvis at landet de oppholder seg i har som oppgave å underholde dem, de forstår ikke at de kun er gjester i et annet land og bør oppføre seg deretter. Er det mange her inne som har vært på utypiske feriesteder? (altså som vi ikke finner i katalogene eller på sydenferie.no)? Jeg skal på tur til en plass jeg har funnet hvor man må ta rutefly, to flybytter samt småfly for å komme til, det er helt fantastisk der, men jeg vil ikke dele hvor det er siden jeg vil ikke at flere skal oppdage det.
Chiquita Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Vi har vært både på typiske chartersteder, samt "ukjente perler". Vår erfaring er at de ukjente perlene ikke er verdt det, slik at vi heller velger de kjente (og enkle) charterturene
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Uansett hvor man drar, er det _noen_ andre turister der. Selv om de kommer fra andre land enn Norge.. Elsker småbyene i Nord Spania f.eks. Er stadig de eneste nordboerne der, men det er jo mange franskmenn og spanjoler på ferie der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå