Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Trenger hjelp fra noen som er mer erfarne enn meg når det gjelder dating! Er det vanelig at det går litt opp og ned med meldinger, telefonsamtaler osv i tiden man dater?? i mitt tilfelle var det veldig mye i førsten, men har etterhvert dabbet av litt pga at han sier h*n har mye og gjøre om dagen... Lurer på om dette har noe med interessen for meg og at det bare er en unnskyldning eller om det bare er sånn i perioder! Personen har også sagt at h*n vil ta det langsomt. Tenker jeg for komplisert?? Trenger råd!!!! Tusen takk!!
Gjest linneawarp Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Trenger hjelp fra noen som er mer erfarne enn meg når det gjelder dating! Er det vanelig at det går litt opp og ned med meldinger, telefonsamtaler osv i tiden man dater?? i mitt tilfelle var det veldig mye i førsten, men har etterhvert dabbet av litt pga at han sier h*n har mye og gjøre om dagen... Lurer på om dette har noe med interessen for meg og at det bare er en unnskyldning eller om det bare er sånn i perioder! Personen har også sagt at h*n vil ta det langsomt. Tenker jeg for komplisert?? Trenger råd!!!! Ok,- du har avslørt uansett : HAN, -- ja, det varierer nok fra dag til dag mener jeg ........... En jeg datet med ville ta det forsiktig,- så snakket vi ikke så mye sammen hver dag men etterhvert når vi liker mer og mer hverandre så snakker vi nok mer og mer etterhvert Tusen takk!!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Hvis du har god tid, så finn ut hvor god tid han egentlig har ved å la ham kontakte deg først. Hvis du ikke har så god tid, finn da heller på noe mer fornuftig. Dårlige unnskyldninger er aldri en positiv utvikling.
Gjesten Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg tror faktisk det er helt vanlig. En del gutter føler seg litt fanget hvis det blir for mye meldiger og slikt, så siden han har sagt han vil ta det med ro, tror jeg ikke dette er noe å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå