Gå til innhold

Sliter med å få tak i underholdning

Anbefalte innlegg

Gjest Snart Frue
Skrevet

Jeg (vi) begynner å bli skikkelig stresset på å finne bra musikk til bryllupsfesten.... Det virker enten som om alt koster over kr 20000,- for en kveld eller det er trubadurer som Waldamar Hoff med sitt enmanns orkester. Vi vil gjerne ha flinke musikkere, som ikke er harry, men de er neimen ikke lette å finne. (i allefall her på hedmarken). Noen som vet om noen de kan anbefale? (helst band).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd mittoppdrag.no? Fant en del musikere der faktisk. Kan være verdt å ta en titt på.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg brukte mittoppdrag.no til å finne fotograf, funket veldig greit. Vet også at Nes storband tar sånne oppdrag. Litt usikker på pris, men ikke over 20 000 i alle fall. :)

Skrevet

Vi hadde et par som heter Cathy & Ole som vi var kjempefornøyd med. De spilte musikk etter hvor gamle gjestene var, så an stemningen og var kjempeflinke!! Vi betalte 6.500 for to sanger i kirken og litt over to timer musikk under festen. Kan varmt anbefale dem. Ikke harry;)

www.mcraft.no

Skrevet

Jeg fikk anbefalt www.123fest.no da jeg var på bryllupsmesse... Har ikke kikket på det selv, men skal være et sted der man legger ut hva man ønsker, og så får man forskjellige tilbud.

Skrevet
Jeg fikk anbefalt www.123fest.no da jeg var på bryllupsmesse... Har ikke kikket på det selv, men skal være et sted der man legger ut hva man ønsker, og så får man forskjellige tilbud.

Kan anbefales! Det var gjennom denne vi fant de vi var så fornøyd med! Fikk mange henvendelser!

Skrevet

Vil bare tilføye at vi la inn en forespørsel på 123fest.no i går kveld, og har allerede fått tilbakemeldinger fra fire band. Så absolutt å anbefale!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi la også inn forespørsel i går kveld, fått ett tilbud, har nok noe med steder vi bor, sånn ingenmannsland :ler:

Gjest Snart frue
Skrevet

Da har jeg laget en forespørsel på 123fest.no og venter spent på svar. Synes siden var superenkel! Takk for supert tips dere! :klemmer:

Gjest Snart Frue
Skrevet
Vi hadde et par som heter Cathy & Ole som vi var kjempefornøyd med. De spilte musikk etter hvor gamle gjestene var, så an stemningen og var kjempeflinke!! Vi betalte 6.500 for to sanger i kirken og litt over to timer musikk under festen. Kan varmt anbefale dem. Ikke harry;)

www.mcraft.no

Vi har et veldig stort lokale vil du si at de klarer å "fylle rommet"? Eller blir det tamt? Jeg har vært inne på siden deres og hørt på lydklippene og det høres igrunn bra ut, men hvordan er de på litt upbeat sanger?

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

prøver å legge inn en forspørsel, men lurer på feltet med budsjett? Da mener det hvor mye vil vil betale for bandet? Vet ikke helt hva som er vanlig..?

Gjest Gjest
Skrevet
prøver å legge inn en forspørsel, men lurer på feltet med budsjett? Da mener det hvor mye vil vil betale for bandet? Vet ikke helt hva som er vanlig..?

Priser er nok veldig avhengig av om det er i "bryllupssesongen" eller ikke.

Vet prisene fort passerer 10.000 på sommeren. På vinteren er det visst lavsesong.

Skrevet
Vi har et veldig stort lokale vil du si at de klarer å "fylle rommet"? Eller blir det tamt? Jeg har vært inne på siden deres og hørt på lydklippene og det høres igrunn bra ut, men hvordan er de på litt upbeat sanger?

Lokalet vi hadde det i kan ha opptil 80-90 gjester. De passet veldig godt inn der. Dessuten ønsker en vel at de som vil danse holder seg oppe ved bandet og at de som ikke ønsker å danse kan trekke seg litt unna. De vil passe i et ganske stort lokale, tror jeg. Hadde masse proft utstyr med seg som ga mye lyd (som også kan tilpasses lokalet). De hadde bra trøkk i sanger med fart i også, ja. Flesteparten av gjestene våre lå på et aldersgjennomsnitt på litt under 30, så de spilte musikk tilpasset det og det var bra stemning hele veien - mye takket være disse (og selvsagt den gode vinen :fnise: )

Gjest Gjest
Skrevet

Det går ann å høre på konservatorier og musikkhøyskoler :) Der studerer de, men de kan jo tingene sine, ellers hadde de ikke kommet inn... Spørs jo litt hvor du bor, men du kan høre med:

Norgen Musikk Høyskole (Oslo)

http://www.nmh.no/

Nordisk Institutt for Scene og Studio

www.niss.no

Barratt Due (Oslo)

http://www.barrattdue.no/

Musikkonservatoriet i Trondheim (Trondheim)

http://www.ntnu.no/musikk

Skrevet

Til dere som sendte inn forespørsel, fikk dere noen dugelige svar?

Vi fikk bare slik vi ikke ville ha :kjefte: enmannsorkester og annet som er såååå kjedelig.

Gjest Snart Frue
Skrevet
Lokalet vi hadde det i kan ha opptil 80-90 gjester. De passet veldig godt inn der. Dessuten ønsker en vel at de som vil danse holder seg oppe ved bandet og at de som ikke ønsker å danse kan trekke seg litt unna. De vil passe i et ganske stort lokale, tror jeg. Hadde masse proft utstyr med seg som ga mye lyd (som også kan tilpasses lokalet). De hadde bra trøkk i sanger med fart i også, ja. Flesteparten av gjestene våre lå på et aldersgjennomsnitt på litt under 30, så de spilte musikk tilpasset det og det var bra stemning hele veien - mye takket være disse (og selvsagt den gode vinen :fnise: )

Det høres ut som det passer oss perfekt! :)

Jeg har sendt dem mail og får svar fra dem over helgen om de har mulighet den datoen vi har forespurt.

Takk for tips! :klemmer:

Gjest Snart Frue
Skrevet

Blæ... de var booket på dato'n vår.. :(

Tilbake til musikkjungelen.. :sukk:

Gjest Gjestefrue
Skrevet

Så morro! Vi hadde også Cathy & Ole i vårt bryllup og vi var veldig fornøyde. De spilte også taffel og jazz under middagen vår i tillegg til i kjerka og til dans etterpå. Det var veeldig greit å ha bare en kontaktperson til all musikken.

Gjest Snart Frue
Skrevet
Så morro! Vi hadde også Cathy & Ole i vårt bryllup og vi var veldig fornøyde. De spilte også taffel og jazz under middagen vår i tillegg til i kjerka og til dans etterpå. Det var veeldig greit å ha bare en kontaktperson til all musikken.

Ååååå... misunnelig på dere! :)

Men men... skal se om vi finner noen andre da..

Gjest Fru gjest
Skrevet
Ååååå... misunnelig på dere! :)

Men men... skal se om vi finner noen andre da..

Har dere fått napp hos noen band? Spennende å høre om hva dere finner der ute... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...