Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Som vanlig sitter jeg og tenker på han, har gjort det i 3,5 år nå. Jeg tror (og håper) at han ikke vet om mine følelser. Han har samboer som helt sikkert er fantastisk og som er heldig som har en mann som han. Det er sjelden jeg treffer på han, kankskje 10 ganger i året og da bare i forbifarten. Men jeg er så utrolig håpløst forelsket i han...drømmer om han om natten, savner å snakke med han og ha han rundt meg. Jeg skulle virkelig ønske at denne følelsen forsvant og at jeg kom meg videre. Er det normalt å være så opphengt i noen i så lang tid? Hjelpes meg
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Har du møtt noen andre menn i mellomtiden? kanskje du bare trenger en "rebound"?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Som vanlig sitter jeg og tenker på han, har gjort det i 3,5 år nå. Jeg tror (og håper) at han ikke vet om mine følelser. Han har samboer som helt sikkert er fantastisk og som er heldig som har en mann som han. Det er sjelden jeg treffer på han, kankskje 10 ganger i året og da bare i forbifarten. Men jeg er så utrolig håpløst forelsket i han...drømmer om han om natten, savner å snakke med han og ha han rundt meg. Jeg skulle virkelig ønske at denne følelsen forsvant og at jeg kom meg videre. Er det normalt å være så opphengt i noen i så lang tid? Hjelpes meg Ja det er vanlig da du var den svake parten, han gikk og du hadde sterke følelser for han. Beste behandling. Søk menn som er lik han på alle plan; fysisk, mentalt og seksuelt. da er muligheten for at du faller for en ny Da glemmer du han Ergo: du må være smart for deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå