Gjest MissBella Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har presentert kjæresten min for familie og venner den siste tiden. Etter at de har møtt han, har jeg selvfølgelig vært interessert i å vite hva de synes om han. De har sagt at de liker han, synes han er hyggelig MEN ingen av dem tror at vi passer sammen eller kommer til å ende opp sammen (gifte oss og få barn). Det var ikke særlig gøy å høre. Jeg tar meg nær av det. Vi er begge i slutten av 20årene og har vært sammen i under 6mnd. Hva gjør jeg med dette? Er det mulig å ikke bli påvirket av hva andre synes? Klart det at det er jeg og han som er i dette forholdet og vet best men.. jeg klarer ikke å la være og tenke på det.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Skjønner godt at du er lei deg! Har de gitt noen begrunnelse?
Gjest brutal_mann Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Du kutter ut de som ikke aksepterer dine valg.
leirbål Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har vært i situasjonen til de rundt deg en gang. En venninde møtte og giftet seg med en mann jeg ikke trodde hun passet sammen med i det hele tatt. Når hun ikke spurte, valgte jeg å ikke si noe, siden han er en snill mann. De er veldig lykkelig gift, og har vært det i mange år nå. Så mine tanker om hvem hun passer sammen med stemte ikke. Jeg ville egentlig ikke spleiset noen av de lykkelig gifte vennindene mine med ektemennene sine, når jeg tenker meg om. Så hvis de ikke har konkrete ting de reagerer på, som at han er svært kontrollerende el., hadde jeg valgt å ikke bry meg. Husk å ikke spørre om du er redd du ikke vil takle svaret.
janne84 Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Dette sa folk til meg og. Når jeg ble sammen med min kjære så sa alle at dette kom ikke til å vare. Men nå har vi snart vært sammen i 8 år. Har jo ikke noe garanti at det varer livet ut, men det har ingen.. Stol på magefølelsen din og ikke bry deg hva andre mener/sier..
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Jeg ville også tatt meg nær av det. Ville nok brukt litt mindre tid på de som er negative og mer tid med kjæresten.
Gjest MissBella Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Takk for tilbakemeldinger!! Nå ble jeg singel igjen i helga. Tanken om at vi ikke hadde en fremtid sammen, slo meg og fikk meg til å åpne øyene litt. De hadde nok rett. Det har skjedd mye mellom oss som fikk meg til å innse det. Denne gangen valgte jeg å ta til meg det andre sa, og min egen magefølelse. Ganske sikker på at jeg gjorde det rette.
leirbål Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Takk for tilbakemeldinger!! Nå ble jeg singel igjen i helga. Tanken om at vi ikke hadde en fremtid sammen, slo meg og fikk meg til å åpne øyene litt. De hadde nok rett. Det har skjedd mye mellom oss som fikk meg til å innse det. Denne gangen valgte jeg å ta til meg det andre sa, og min egen magefølelse. Ganske sikker på at jeg gjorde det rette. Sålenge du er enig med deg selv er det jo bra. Lykke til med singellivet. Håper du finner drømmemannen når du er klar for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå