Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #1 Del Skrevet 20. februar 2010 Prøver å finne på et jentenavn på O til den lille valpen jeg skal hente om en uke... Vanskelig! Noen som har forslag? Noen av de jeg har tenkt på er: Onja, Ozita, Ojda, Otira, Okita, Orissa og Okra. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 20. februar 2010 #2 Del Skrevet 20. februar 2010 Oda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thanku Skrevet 20. februar 2010 #3 Del Skrevet 20. februar 2010 Her kommer noen odana odessa olexa ohara oline olara olinda olivia opal opala oriana orana orissa otessa oxana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #4 Del Skrevet 20. februar 2010 Oda er fint, men er ikke så fan av "menneskenavn" på hunder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 20. februar 2010 #5 Del Skrevet 20. februar 2010 Omen. Ontara. Okta. Oana. Oby. Oca. Ocarina. Occia. Ochilla. Ocinni. Ocki. Oclaire. Octavia. Odana. Odax. Oddi. Odessa. Odeth. Odi. Odiny. Ogotha. Oktavia. Olanda. Oldi. Olfa. Olfi. Olgana. Olida. Olivia. Oliviana. Olix. Olympia. Omara. Omera. Ona. Onyxia. Opaia. Ophelia. Orasy. Orca. Orchidee. Orella. Ossia. Ostara. Ottessa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asyar Skrevet 20. februar 2010 #6 Del Skrevet 20. februar 2010 Google er min bestevenn. Fra Engelske sider: http://www.i-love-dogs.com/names/sex/female_O.html http://petrix.com/dognames/o.html http://www.nextdaypets.com/directory/dogs/...og_names_O.aspx Norske sider: http://www.rasehund.no/content/pages/raseh...dName.asp?oby=O http://www.agria.no/norge/index.nsf/LinkFr...text.nsf/id/246 Og du kan google selv, og finne maange sider. Jeg synes det er fint med hundenavn med en historie eller mening bak jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #7 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg liker best vanlige navn på hunder, eventuelt litt kreative navn... Husker jeg hadde en lærer for lenge siden som hadde en hund som het Jørgen og en sønn som het Linus... Hva med Oprah? Oreo? Olivia? Dumt det er en jente ellers kunne du kalt den Onkel Reisende Mac... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #8 Del Skrevet 20. februar 2010 Takk for mange gode forslag:) Har brukt mye tid på sider som de du nevner sashak, men klarer liksom ikke å finne noe jeg liker kjempegodt... Navn med historie eller mening bak er jo absolut å foretrekke, men det blir litt begrenset når det må starte på O... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #9 Del Skrevet 20. februar 2010 Oreo liker jeg veldig godt, men høres litt ut som et guttenavn for meg... hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 20. februar 2010 #10 Del Skrevet 20. februar 2010 Oreo liker jeg veldig godt, men høres litt ut som et guttenavn for meg... hva synes dere? Tenker på kjeks og kake med ein gang :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #11 Del Skrevet 20. februar 2010 Tenker på kjeks og kake med ein gang :gjeiper: Haha! Ja, kan nok være derfor jeg liker det Men høres det ikke mer ut som et guttenavn enn et jentenavn? Heller egentlig mest mot Ozita (og kanskje bare bruke Zita til vanlig)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #12 Del Skrevet 20. februar 2010 Prøver å finne på et jentenavn på O til den lille valpen jeg skal hente om en uke... Vanskelig! Noen som har forslag? Noen av de jeg har tenkt på er: Onja, Ozita, Ojda, Otira, Okita, Orissa og Okra. Hjelp! Jeg ville kalt henne One. For hun kommer vel til å bli the One? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 20. februar 2010 #13 Del Skrevet 20. februar 2010 På den rasehundsiden (husker ikke adressen, men tror du fikk en link lenger oppe) er der masse fine navn Jeg er ingen fan av menneskenavn på dyr egentlig. Skal vi se hva jeg kommer på.. -Othella -Orina -Olive O var en vanskelig bokstav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #14 Del Skrevet 20. februar 2010 Hva med Olava eller Okira (evt. O'Kira)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 20. februar 2010 #15 Del Skrevet 20. februar 2010 Men høres det ikke mer ut som et guttenavn enn et jentenavn? Nja... Jo, litt kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 20. februar 2010 #16 Del Skrevet 20. februar 2010 Ollie? Det er faktisk et jentenavn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 20. februar 2010 #17 Del Skrevet 20. februar 2010 Prøver å finne på et jentenavn på O til den lille valpen jeg skal hente om en uke... Vanskelig! Noen som har forslag? Noen av de jeg har tenkt på er: Onja, Ozita, Ojda, Otira, Okita, Orissa og Okra. Hjelp! O'Hara er vel et kongelig et, om jeg ikke tar helt feil...? Opal er fint og eksklusivt Okira Olita Ofelia Olissa Odyssi O'la'la Osita Ovasi Mye fint, bare ikke bruk Osama du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #18 Del Skrevet 21. februar 2010 Olene Olena Ollefine Også Ogsåglad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asyar Skrevet 21. februar 2010 #19 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Takk for mange gode forslag:) Har brukt mye tid på sider som de du nevner sashak, men klarer liksom ikke å finne noe jeg liker kjempegodt... Navn med historie eller mening bak er jo absolut å foretrekke, men det blir litt begrenset når det må starte på O... Men du trenger jo ikke å kalle bikkja for det navnet til daglig? Fordi om den heter det på papiret, så kan du jo kalle den noe helt annet som ikke begynner på O. Slik får du jo navn med mening eller historie Endret 21. februar 2010 av sashak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 22. februar 2010 #20 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva slags hund er det? Hvorfor ikke bruke et navn som er særegent fra landet/området hunden kommer fra? På den måten får du i mine øyne et navn som passer hunden bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå