PigPen Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Jeg får ikke brukt backslashen på tastaturet mitt (har en Asus N51VF-SX118C). Knappen er der (deler med spørsmålstegn og plusstegn), men jeg får den ikke fram når jeg skriver (har prøvd shift men da blir plusstegnet aktivert). Etter mye tilfeldig og frustrerende tasting i Notisblokk fikk jeg den plutselig fram under * og ' knappen. :klø: Men da jeg gikk ut av Notisblokk og skulle skrive det i programmet jeg trengte den, funket det ikke igjen. Hva gjør jeg?? Hvor finner jeg denne mystiske backslashen nå? Å kopiere og lime fra tegnkart går ikke da programmet jeg skal bruke den i ikke godtar klipp og lim.. Dette ble litt rotete forklart men det er så frustrerende!
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Hmmm... Ctrl+Alt samtidig og trykk på knappen \?
PigPen Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2010 Nada. Skjer ingenting. Har prøvd alt av sånne kombinasjoner. Virker som hele backslashen er deaktivert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå