Pip Skrevet 7. september 2003 #1 Skrevet 7. september 2003 Nå har jeg også vært flink og lagt bilde av oss i galleriet! ( http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images....php?cat_id=115 ) Syns det var kjempekoselig å se flere av dere som giftet dere i juni - mye flotte bilder! :D
Tyren Skrevet 8. september 2003 #7 Skrevet 8. september 2003 Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen - Dere var/er kjempenydelige!!! :D
Soul Skrevet 8. september 2003 #8 Skrevet 8. september 2003 Kjempefint bilde! Må bare si det, synes du var så gjennomført i stilen og har et utrolig flott hår
Gjest Alive Skrevet 8. september 2003 #9 Skrevet 8. september 2003 Var inne og smugtittet. Et utrolig vakkert bilde
smile Skrevet 8. september 2003 #10 Skrevet 8. september 2003 Må si meg enig med alle her! Kjempeflott par!
Pip Skrevet 8. september 2003 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2003 Så koselige dere er da! :D (Men jeg håper dere ikke skryter hvis dere ikke mener det... ) Vi er veldig fornøyde med fotografens bilder selv, både de romantiske (som det som er lagt ut her), og de litt 'tøffere' bildene... Driver nå og bestiller forstørrelser etc. til familien (har fått vår egen da) - kjekt å ha julegavene på plass tidlig i år! :blunke: PS: Tusen takk Soul - jeg var faktisk bevisst på å være 'gjennomført' i stilen - på samme måte som jeg var helt bestemt på å ha en enkel stil. (Siden jeg er en enkel sjel...)
Soul Skrevet 8. september 2003 #12 Skrevet 8. september 2003 Bare hyggelig, jeg mente det så absolutt Pip :D Tror nok vi også skal gi noen bilder i julegave ja...
Liz Skrevet 28. september 2003 #13 Skrevet 28. september 2003 Så fine bilder av dere! Lurer faktisk på om jeg kjenner mannen din. Ligner veldig på en jeg gikk på videregående med.....
Pip Skrevet 28. september 2003 Forfatter #14 Skrevet 28. september 2003 Så fine bilder av dere! Lurer faktisk på om jeg kjenner mannen din. Ligner veldig på en jeg gikk på videregående med..... Oioi - artig! Kan godt hende - han har jo gått på vidaregåande då, så så langt kan det iallefall stemme... Han var russ i... *tenke tenke - eitt år før meg...* 98!
Liz Skrevet 28. september 2003 #15 Skrevet 28. september 2003 Stemmer så langt Hvor gikk han på videregående?
Pip Skrevet 28. september 2003 Forfatter #16 Skrevet 28. september 2003 Sygna! ...og han hadde på den tida bolleklipp og skjegg, har eg sett på bilde...
Liz Skrevet 28. september 2003 #17 Skrevet 28. september 2003 Da er det han - moro!! Så nå er du fru Olsen du da eller?? Gikk i b-klassen og han gikk i a-klassen hvis jeg ikke husker feil. Tror til og med vi hadde fysikk sammen.....
Pip Skrevet 28. september 2003 Forfatter #18 Skrevet 28. september 2003 Så moro! :D Nei, det er eg nok ikkje... han er faktisk herr mitt etternamn...! Stemmer at han hadde fysikk ja! (Irriterer meg grøn til tider, for ein del ting i matematikk skjønar han så mykje betre enn meg, på grunn av den dumme fysikken... :-? ) Og du har gifta deg i sommar òg! Tøft! (Og gratulerer!) :D
Liz Skrevet 28. september 2003 #19 Skrevet 28. september 2003 Takk for det! Hørte at han hadde giftet seg - jungeltelegrafen går fort selv om det er mange år siden vi sluttet på Sygna..... Du får hilse han masse fra Anne-Wenche. Hvis du (eller han) har lyst å se på bilder fra vårt bryllup, er det på hjemmesiden vår. Jeg har for øvrig giftet meg med en som også gikk på Sygna, som sikkert OJ også vet hvem er. http://privat.bluezone.no/bos
Pip Skrevet 28. september 2003 Forfatter #20 Skrevet 28. september 2003 Så fine de var - og flotte fotografbilde! (måtte ta ein liten kikk ja...) Mannen i huset er nok ikkje inne nett no, men eg skal nok hugse å helse!! Tenkjer liksom aldri på at det er kjentfolk her inne... sjølv om eg faktisk såvidt har møtt på ei anna eg veit kven er... Koseleg då! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå