Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Med vårt første barn var jeg og min mann prøvere over et år,uten at noe som helst skjedde.Dette førte til videre utredning,og jeg fikk vite at jeg har pco. Var ganske nede den perioden,hadde aldri trodd at det å skulle bli gravid skulle være noe problem.. etter x-antall pergo kurer så klaffet det endelig,og vi fikk en nydelig jente. Nå er hun 9 mnd gammel,og siden jeg har pco så har vi slurvet en del ganger når vi hadde sex,jeg kunne jo ikke bli gravid uansett uten pergo++ tenkte vi. Men så plutselig helt utav det blå så kom ikke tente rød slik som vanlig,og jeg tok en test,halvveis på fleip egentlig. Sjokket var stort når CBen viste "gravid"! Jeg kunne ikke tro det..var mildt sagt totalt tatt på sengen. Vi hadde jo ikke akkurat planlagt å få to barn så tett..nå håper jeg bare jeg klarer meg til over uke 12:) Ville bare dele min historie,for å vise at det altid er håp! Har hatt mine runder med eggl.testing,negative grav.tester og SA,og vet at det er tøft. Vil si lykke til videre til alle prøvere,og gi dere en
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Godt å høre at det er håp. Jeg har pco selv og har dessverre ikke noen effekt av pergo. Jeg får ikke el selv med pergo, så da ser det dessverre ut til at det blir prøverør på oss (((((
Gjest TS Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Huff så kjipt da Ønsker dere lykke til i alle fall,husk det er mange flotte barn rundtomkring som er blitt til ved prøverør:) det ordner seg nok vettu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå