camie Skrevet 7. september 2003 #1 Skrevet 7. september 2003 Har sett at det er kommet flere til som skal gifte seg den 26.juni 2004. Hvor mange er vi egentlig? jeg skal.....
stinina Skrevet 7. september 2003 #2 Skrevet 7. september 2003 jeg skal........... (kanskje man kan si litt om hvor lang man har kommet i planleggingen?)
Gjest Tex Skrevet 7. september 2003 #6 Skrevet 7. september 2003 Ikke jeg..... ..for da har jeg vært frue i nesten en måned allerede Så jeg er åpen for invitasjoner...
snusmumerikken Skrevet 7. september 2003 #7 Skrevet 7. september 2003 Jeg skal også Når det gjelder forberedelser har vi bestilt kirke, festlokale (gjorde vi halvannet år i forveien) og bryllupssuite på hotell. Har ellers satt opp gjesteliste og sett på maaaaange brudekjoler på nettet. Planlegger en tur til København rundt juletider for å kjøpe :kgsmil: Har også begynt å ordne med diverse papirer. Føler i grunnen at vi har GOD tid...
Snorkie Skrevet 7. september 2003 #8 Skrevet 7. september 2003 Vi skal også egentlig den 26.06.04. Har booket kirke og lokale, men nå lurer vi kanskje på om vi skal flytte det til august istedet for :oops: Vi har kjøpt oss nytt hus som vi overtar på nyåret (totalt renoveringsprosjekt), og da regner jeg med at størsteparten av våren går med til huset. Skal ringe til lokalet i morgen så får vi se
Bente Skrevet 7. september 2003 #9 Skrevet 7. september 2003 Jeg skal også gifte meg 26.juni 2004 Forberedelsene er godt igang (henviser til bryllupsdagboka mi ) Skal iallefall kjøpe kjole snart :D
camie Skrevet 7. september 2003 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2003 For å se hvor langt vi er kommet i forberedelsene, ta en kikk i dagboka mi.... Litt for lang liste til å skrive her :oops:
Isiselin Skrevet 7. september 2003 #11 Skrevet 7. september 2003 Jeg og min kjære skal gifte oss da. Vi gleder oss veldig!
Bill Skrevet 8. september 2003 #12 Skrevet 8. september 2003 Heisann! Vi henger oss også på 26.06.04. Bor i Stavanger området, og har funnet ut at jeg er glad jeg har satt igang tidlig. Det er vanskelig å finne lokaler ++ Var faktisk for sent ute til å få det klokkeslettet jeg ville hos fotografen, og måtte derfor velge en annen fotograf.... Eller er vi i boks med kirke, lokale, toastmaster, bordkort, forlovere.... (Jeg føler ikke jeg god tid i det hele tatt... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå