Gjest avhold Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Jeg bare lurer på en ting.. Det har seg sånn at jeg ikke har hatt sex siden min første ordentlige kjæreste... Det er over et år siden forrige gang. For meg er ikke det et problem, men det virker som det er litt tabu (?) . Jeg savner nærhet og kos, men det med sex plager meg ikke merkverdig.. Men jeg hører hele tiden i vennegjenger, og overalt at '' Jeg skjønner ikke at man kan være uten sex sååååå lenge... man må jo være syk eller feile noe'' ( om generelle situasjoner, ikke min situasjon)... Og er det virkelig sånn at det er tabu å ikke ha et jevnlig sexliv og mye erfaring i en alder av 20 år? Jeg vil vente til jeg finner noen jeg føler meg trygg på, og som vil ha meg for den jeg er... og ikke fordi de synes jeg er deilig eller noe.. Det plager meg litt i forhold til det å gå inn i et nytt forhold, fordi det forventes at man ligger med hverandre etter kort tids bekjentskap.. Hva mener dere med det? Greit å vente til man føler seg trygg? Eller bør man bare hoppe i det?
Antlers Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Jeg synes det er riktig å vente. Sex er for meg noe som skal foregå sammen med en man elsker. Gikk uten i 3 år en gang, og det var ikke akkurat fordi det skortet på tilbud. Ikke var det noe problem heller. Vil man ha sex uten følelser kan man jo like gjerne bruke hånda
Gjest NewMonkey Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Det plager meg litt i forhold til det å gå inn i et nytt forhold, fordi det forventes at man ligger med hverandre etter kort tids bekjentskap.. Hva mener dere med det? Greit å vente til man føler seg trygg? Eller bør man bare hoppe i det? Jeg syns ikke du bare bør hoppe i det, så lenge du ikke føler deg trygg Det er bedre å ha sex når man selv vil...
Gjest avhold Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 ..Men hva mener menn om jenter som venter? Kanskje er det bare i min omgangskrets jeg føler at sex er det store? og ikke kan ventes på? Det må da finnes noen menn som respekter at man vil vente??
Gjest hogwash Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 ..Men hva mener menn om jenter som venter? Kanskje er det bare i min omgangskrets jeg føler at sex er det store? og ikke kan ventes på? Det må da finnes noen menn som respekter at man vil vente?? De som synes sex er det største i verden og meningen med livet har en tendens til å være ganske høylytte om det, mye mindre å høre fra "casual" gjengen. Selvsagt finnes det menn som kan vente, gjør det som føles riktig for deg.
Gjest NewMonkey Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 ..Men hva mener menn om jenter som venter? Kanskje er det bare i min omgangskrets jeg føler at sex er det store? og ikke kan ventes på? Det må da finnes noen menn som respekter at man vil vente?? Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å vente på dama hvis hun føler at hun ikke er klar eller vil kjenne meg bedre først Så ja, de finnes, selv om det kanskje ikke virker sånn, men jeg tror det er fordi menn generelt liker å skryte på seg ekstra kåthetsfrustrasjon.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Helt normalt, og du finner deg en gutt som har de samme holdningene som deg, ta det helt med ro. Jeg gikk uten i 1,5 år etter min første kjæreste og har ikke hatt meg med så mange, det er ikke det viktigste i livet å ha flest mulig sexpartnere.
Bringebærjenta Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Vi er alle ulike. Selv har jeg aldri klart å gå mer enn to måneder uten sex, men det er meg. Jeg synes det er flott at du gjør det som føles riktig for deg, Jeg dømmer ingen etter hvor mye eller lite sex de har. Bare stå på ditt. Til syvende og sist tror jeg de rette guttene ikke vil ha noen flyfille, men like og respektere ditt valg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå