Gå til innhold

Sexpause.. tabu?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting..

Det har seg sånn at jeg ikke har hatt sex siden min første ordentlige kjæreste... Det er over et år siden forrige gang.

For meg er ikke det et problem, men det virker som det er litt tabu (?) . Jeg savner nærhet og kos, men det med sex plager meg ikke merkverdig.. Men jeg hører hele tiden i vennegjenger, og overalt at '' Jeg skjønner ikke at man kan være uten sex sååååå lenge... man må jo være syk eller feile noe'' ( om generelle situasjoner, ikke min situasjon)... Og er det virkelig sånn at det er tabu å ikke ha et jevnlig sexliv og mye erfaring i en alder av 20 år? Jeg vil vente til jeg finner noen jeg føler meg trygg på, og som vil ha meg for den jeg er... og ikke fordi de synes jeg er deilig eller noe..

Det plager meg litt i forhold til det å gå inn i et nytt forhold, fordi det forventes at man ligger med hverandre etter kort tids bekjentskap..

Hva mener dere med det? Greit å vente til man føler seg trygg? Eller bør man bare hoppe i det?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Max_*
Skrevet
Jeg bare lurer på en ting..

Det har seg sånn at jeg ikke har hatt sex siden min første ordentlige kjæreste... Det er over et år siden forrige gang.

For meg er ikke det et problem, men det virker som det er litt tabu (?) . Jeg savner nærhet og kos, men det med sex plager meg ikke merkverdig.. Men jeg hører hele tiden i vennegjenger, og overalt at '' Jeg skjønner ikke at man kan være uten sex sååååå lenge... man må jo være syk eller feile noe'' ( om generelle situasjoner, ikke min situasjon)... Og er det virkelig sånn at det er tabu å ikke ha et jevnlig sexliv og mye erfaring i en alder av 20 år? Jeg vil vente til jeg finner noen jeg føler meg trygg på, og som vil ha meg for den jeg er... og ikke fordi de synes jeg er deilig eller noe..

Det plager meg litt i forhold til det å gå inn i et nytt forhold, fordi det forventes at man ligger med hverandre etter kort tids bekjentskap..

Hva mener dere med det? Greit å vente til man føler seg trygg? Eller bør man bare hoppe i det?:)

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg absolutt ikke hoppet i det. Vent til du er trygg=) Jeg fikk ikke sex av eksen min før etter 1-2 mnd, og da hadde vi vært sammen nesten hver dag, pratet sammen hver dag osv! Hun følte seg trygg til slutt, og når vi da hadde sex, hadde vi utrolig sex. Og det erke slik at hun ikke hadde hatt sex før, hun har hatt partnere før meg. Hadde jeg fått sex med en gang, så ville jeg antageligvis bare hatt sex med hu den gangen, og kansje hatt sex non flere ganger, men aldri gått inn i noe forhold med hu.. Syns du absolutt bør vente til du er trygg, ikke for din egen del, men for den andre parten og. Jeg følte meg mye bedre, når jeg fikk sex etter en god stund, ved å vite at hun faktisk føler seg trygg på meg etc. En å bare servere meg med en gang, og gå med en følelse av at "det kunne vært hvem som helst som gjorde den jobben jeg utfører nå"...

Skrevet

Lytt til dine egne følelser og drit i det de andre sier og mener.

Det har jeg gjort, og det har gått helt fint hittil! ;)

Skrevet

Är man singel så faller det sig ju ganska naturligt att man inte har ett regelbundet sexliv! Och det är verkligen inget konstigt med det. Speciellt inte i en ålder av 20. Om dina väninnor hade varit i din situation hade de nog inte heller tyckt att det var så märkligt. Det är lätt att tänka så och säga så, men att göra så är en annan sak.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...