Gå til innhold

vaske ørepropper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker ørepropper hver natt, fordi jeg sover ett og bor et bråkete sted. Har brukt øreproppene i noen netter av gangen, kastet de og brukt nye, men blir jo veldig dyrt i lengden. Går det an å vaske de? Eventuelt med hva? Og hvor ofte bør de vaskes? Bruker slike propper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bruker ørepropper hver natt, fordi jeg sover ett og bor et bråkete sted. Har brukt øreproppene i noen netter av gangen, kastet de og brukt nye, men blir jo veldig dyrt i lengden. Går det an å vaske de? Eventuelt med hva? Og hvor ofte bør de vaskes? Bruker slike propper.

Jeg bruker også det hver natt! Jeg bruker de lengre før jeg kaster de jeg da! ( Har ikke noe system på antal dager) Har funnet ut at de fint kan vaskes i vaskemaskin sammen med klær! Vasket pysjen min som haddde ørepropper i lommen og vips de var rene! Prøvd Zalo også, men tar evigheter å få ut såpen!

MAO: 30 grader lett vask i vaskemaskinen! Legge de i en sok eks! :)

Skrevet
Jeg bruker også det hver natt! Jeg bruker de lengre før jeg kaster de jeg da! ( Har ikke noe system på antal dager) Har funnet ut at de fint kan vaskes i vaskemaskin sammen med klær! Vasket pysjen min som haddde ørepropper i lommen og vips de var rene! Prøvd Zalo også, men tar evigheter å få ut såpen!

MAO: 30 grader lett vask i vaskemaskinen! Legge de i en sok eks! :)

Så snedig at du har funnet ut dette! :jepp: Jeg har også sånne propper, og syns det har vært ekkelt å ikke kunnet vaske de skikkelig. Takk for tips ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...