Gjest hjertrudffr Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Er det lim ? -og hvor lenge holder det og sliter det mye på håret? Keratinfester? - samme spm som ovenfor Finnes det flere måter? Sånn alt i alt, hva er BEST, både i holdbarhet og hårsliting. Jeg skal ikke ha clips, siden det er i grunn det beste når det ikke sliter på håret... men orker ikke clips. del erfaring med meg Blir min første gang jeg prøver det :D
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har blitt anbefalt Keratin-fester av min frisør som driver med begge deler. Dette ser mer naturlig ut mener de. Prismessig ligger det omtrent på det samme. Lime-på-festene er mye større og dermed tyngre for håret. Men her på forumet leser jeg en plass at lime-på-fester sliter mindre enn keratinfester og ser mer naturlig ut.... Du ble vel ikke klokere av dette?! hehe Har selv planer om extension men er veldig i tvil om hva som er best! Så jeg følger med og tar gjerne tips fra andre som har erfaringer
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Keratin-fester er forferdelig for håret, det sliter noe enormt. Tape on (lim) er mye bedre, vekten er samme for begge metodene, og tape-festene er mer skånsomme for håret fordi de festes i 5 cm brede deler, slik at "belastningen" blir bedre fordelt på hår-røttene. Det ser også mye mer naturlig ut, skjønner ikke hvordan frisøren din kan si det motsatte. Keratin-extensions ser ut som spaghetti-hår med mindre du børster det konstant, og det er heller ikke bra for håret. Jeg snakker av erfaring, har hatt begge deler flere ganger.
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Tilleggsopplysning: Tape On festene må flyttes opp etter 3 mnd, dette koster fra 500 til 1000 kroner. Du kan bruke det samme håret i 1-1,5 år, så det lønner seg økonomisk og i forhold til å sveise på punkt-extensions med voks hvilket kun kan brukes en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå