Gå til innhold

Date ikveld med en fra sukker..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Skal som sagt på date med en fra sukker, første gang jeg møter noen fra datingside. Snakket ca i ei uke og fant ut vi lik så godt kunne treffes :) Skal ut å spise på en pizzarestaurant.

Trenger tips!!

Noen som har erfaringer med dette? Hva om det er TOTAL bom?

Og så antrekk, hva skal jeg ha på?! Har tenkt på tights, en brun silketunika, med belte. Og en hvit og brun strikkejakke over.

Tenkte jeg ikke skulle være for overpyntet liksom..

Noen tips i siste liten jenter?

*spent*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visst dere har snakket sammen en uke, så har du kanskje en viss formening om hvordan denne personen er. Og da blir det for håpentligvis ikke fullstedning bommert ;) Men blir det det, så får du prøve å avslutte tidlig! hehe...

Jeg har vært på sånn date og man må vel bare være seg selv rett og slett :) Du klarer deg sikkert kjempe fint. Prøv å ikke tenk så mye, vi jenter har vel en tendens til å overanalysere enn del ;)

Har ikke så mange tips å komme med egentlig...

Lykke til :)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Så gøy! Går sikkert bra :) Jeg har møtt en fra sukker og en fra et annet nettsted. Veldig kjekke gutter begge 2. Han fra sukker hadde desverre uærlige intensjoner, så jeg ble veldig lei meg. Anbefaler deg derfor å ikke se på det som en veldig seriøs date, men mer som et treff med en potensiell venn, så blir det ikke så anspent. Masse lykke til hvertfall, antrekket ditt høres supert ut! Fortell hvordan det gikk da!

Skrevet
Skal som sagt på date med en fra sukker, første gang jeg møter noen fra datingside. Snakket ca i ei uke og fant ut vi lik så godt kunne treffes :) Skal ut å spise på en pizzarestaurant.

Trenger tips!!

Noen som har erfaringer med dette? Hva om det er TOTAL bom?

Og så antrekk, hva skal jeg ha på?! Har tenkt på tights, en brun silketunika, med belte. Og en hvit og brun strikkejakke over.

Tenkte jeg ikke skulle være for overpyntet liksom..

Noen tips i siste liten jenter?

*spent*

Så gøy! ;) jeg var på min 4. date i dag :0)

Hvis total bom, - da vil det si at dere ikke passer sammen, - men prøv å slappe av og være deg selv. Er nok forseint nå, - er spent å høre hvordan det gikk. antrekket høres supert ut ! :D

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen! Joda, det gikk bra! Han var koselig og alt dette, men tror ikke det blir noe klikk, dessverre.. Følte ikke helt den rette kjemien, men får se, kanskje møtes igjen, så får se da:)

Uansett gøy å dra på date!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...