Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer kansje med et teit spm her nå..men har begynt å stripe håret selv :) hvor lang tid lar dere det gå før neste striping, altså hvor ofte striper dere håret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer kansje med et teit spm her nå..men har begynt å stripe håret selv :) hvor lang tid lar dere det gå før neste striping, altså hvor ofte striper dere håret?

Hei :)

Når jeg stripet håret mitt, så pleide jeg å stripe det etter 3-4 uker. Grunnet mye jobb hvis etterveksten blir for stor :)

Lykke til!

Skrevet
Hei :)

Når jeg stripet håret mitt, så pleide jeg å stripe det etter 3-4 uker. Grunnet mye jobb hvis etterveksten blir for stor :)

Lykke til!

ok, takk for svar=)

Skrevet

Du skal helst ikke stripe det håret som allerede er bleket. Det er vanskelig å stripe kun etterveksten, så det er fort gjort at det kommer blekemiddel på tidligere bleket hår (faktisk neste uungåelig). Prøv om du i hvert fall kan unngå å få nytt blekemiddel i tuppene, da blir de veldig tørre og sprø.

Videre må du passe på å sitte lenge nok når du striper (så det ikke blir gult), men ikke for lenge (for da kan håret brekke).

Jeg striper ca. annenhver måned, ikke oftere. Innimellom kan det hende jeg "maler" striper på ettervekst foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...