Gå til innhold

Coop kort

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg har Coop kort, og lurte på hvordan de 30 ørene pr. liter bensin i rabatt jeg skal ha blir registrert? Kan ikke se at de er blitt trukket ifra på selve betalingen av bensin.

Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ikke registrert på selve betalingen. Det som skjer er at det blir registrert på kortet ditt. Og så blir det samlet opp på Coopkortet ditt, og du kan ta ut de pengene når du ønsker det.

• Liker 1
Skrevet

Det gjelder forøvrig alt av Coop-rabatter, med mindre annet er opplyst. Alt blir samlet på en egen konto som du kan få oversikt over på nettet om du registrerer deg med kortnummer osv.

• Liker 1
Gjest Gjest_Tonje_*
Skrevet
Det blir ikke registrert på selve betalingen. Det som skjer er at det blir registrert på kortet ditt. Og så blir det samlet opp på Coopkortet ditt, og du kan ta ut de pengene når du ønsker det.

Året etter. Dvs. det du har spart opp av bonus på kortet, blir betalt ut etter årsoppgjøret, og kan tas ut fra februar.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg skaffet med Coop-kort i slutten av oktober. Har handlet 2-3 ganger ukentlig i butikker som gir kjøpeutbytte, bl.a Coop Mega, men når jeg logger inn på Min Side på coop.no står det at kortet ikke er blitt handlet med og jeg har ikke opptjent noe kjøpeutbytte.

Trodde slikt skulle registreres med en gang.. Eller tar det en stund før systemet kommer i gang og beløpene blir registrert?

Skrevet

Jeg skaffet med Coop-kort i slutten av oktober. Har handlet 2-3 ganger ukentlig i butikker som gir kjøpeutbytte, bl.a Coop Mega, men når jeg logger inn på Min Side på coop.no står det at kortet ikke er blitt handlet med og jeg har ikke opptjent noe kjøpeutbytte.

Trodde slikt skulle registreres med en gang.. Eller tar det en stund før systemet kommer i gang og beløpene blir registrert?

På coop.no så henger de litt etter med oppdateringene på "min side". Tror det blir oppdatert den siste dagen i måneden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...