Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tanketenkeren
Skrevet

Jeg er en jente på 14 år som sliter med inngrodde hår og rød nupper/prikker på leggene. Det er bare på innsiden av leggene, men det er veldig ekkelt og ser stygt ut. Jeg skal til syden denne uken, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Det kommer til å bli så flaut å gå rundt med så ekle legger. Vet dere om noe som hjelper mot dette?

Har hørt at antibac, a-krem og lignende kan hjelpe, men det hjelper en liten stund, så begynner det å komme igjen..

HJELP MEG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er en jente på 14 år som sliter med inngrodde hår og rød nupper/prikker på leggene. Det er bare på innsiden av leggene, men det er veldig ekkelt og ser stygt ut. Jeg skal til syden denne uken, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Det kommer til å bli så flaut å gå rundt med så ekle legger. Vet dere om noe som hjelper mot dette?

Har hørt at antibac, a-krem og lignende kan hjelpe, men det hjelper en liten stund, så begynner det å komme igjen..

HJELP MEG!

Jeg får også røde nupper av og til, men jeg trodde det kom av for sløve barberblader .. Du kan jo prøve å la huden roe seg noen dager, og så barbere deg med helt nytt barberblad, og smøre deg med en god fuktighetskrem uten parfyme. Lykke til hvertfall!

Gjest tanketenkeren
Skrevet

Takk for tips! Men uff, nå har jeg nesten ødelagt leggene mine helt.. Tror det kan være at jeg brukte Veet-hårfjerning for noen dager siden, noe som leggene mine ikke liker! Før så var det nupper på innsiden av leggene, men nå så har jeg nupper over nesten hele høyre-legg..

Vær så snill og kom med råd folkens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...