Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Ropte en mann inn i en folkemengde. Vet du hva som skjedde? En god del snudde seg, men ingen av de var hester, men mennesker. Men mennesker har jo ikke hale Er det ikke litt rart å si at jenter har hestehale? Eller å kalle håret i trikk bak for en hestehale. Selv så har jeg en søster med hestehale. Huff, nei, nå fikk jeg mange rare bilder i hodet mitt.
Gjest Huffsa Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Det heter hestehale fordi det ser ut som en hest hale på måten hestehalen står og er satt opp på.
Sequax Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Ropte en mann inn i en folkemengde. Vet du hva som skjedde? En god del snudde seg, men ingen av de var hester, men mennesker. Men mennesker har jo ikke hale Er det ikke litt rart å si at jenter har hestehale? Eller å kalle håret i trikk bak for en hestehale. Selv så har jeg en søster med hestehale. Huff, nei, nå fikk jeg mange rare bilder i hodet mitt.
Gjest M_icka Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Hei, du med strikk i håret? Der jeg opprinnelig er fra, sier man også "dult". Har ikke funnet ut hva man sier i Oslo istedet for dult. Knute i nakken, kanskje?
The Kitten Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har ofte håret i trikk. Nei, vent jeg har det i en hårstrikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå