Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 nå må jeg snart kjøpe mammabukser, og lurer på å bestille fra Ellos. Er det noen som har erfaring med de?
Rachelma Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Når begynte ellos med mammaklær?trodde ikke de hadde jeg.. har hørt mye bra om H&M sine mammabukser da
Gjest Fugl Fønix Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Er generelt skeptisk til buksene fra ellos. De vanlige har ofte rar passform, kanskje særlig med sømmene på innsiden av låret/opp mot skrittet. Hadde derfor ikke turd å bestille derfra. Kan derimot anbefale buksene på mammabuksene på H&M. Kjøpte alle mine derfra, og de var gode :D
Honesty Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Jeg hadde en mammabukse fra Ellos i dressbuksemodell, og var godt fornøyd. For min del var det det eneste stedet jeg fant i liten nok størrelse, for alle andre mammaklær ser ut til å starte på str 36. Den var dessuten billig, og jeg hadde glatt kjøpt flere derfra om jeg hadde funnet noen jeg likte. Ellers anbefaler jeg mammaklær fra Boob og Mamalicious.
Lillie Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg bestilte ei dongeribukse hos Ellos i min vanlige størrelse, og den var kjempestor! Måtte sende den tilbake i retur. De på H&M passer bedre ifht. størrelse iallefall. Synes også passformen er bedre på H&M sine bukser.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 Anbefaler dere Ellos? Anonymkode: 609a6...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå