Gjest Cho Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Skulle sende meldekort i dag, men får bare beskjed om at tjenesten er utilgjengelig og at jeg må prøve igjen senere. I verste tilfelle - hvis jeg ikke får sendt meldekort før til mandag når kontoret åpner - sliter jeg ganske godt. Jeg trenger nemlig at pengene kommer inn på konto den dagen de skal, som er på tirsdag. Og hvis jeg ikke får sendt meldekort før mandag vil de ikke komme før på fredag, hvis jeg er heldig. Er det noen som har vært borti samme problemet? Har jeg noe å komme med hos NAV? Pengene mine blir jo i verste fall kjempeforsinket, og jeg må sulte i en uke - på grunn av feil hos dem. Hadde vært himla greit om de hadde hatt en vakttelefon i helgene ass!
Gjest Anonym jente Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Skulle sende meldekort i dag, men får bare beskjed om at tjenesten er utilgjengelig og at jeg må prøve igjen senere. I verste tilfelle - hvis jeg ikke får sendt meldekort før til mandag når kontoret åpner - sliter jeg ganske godt. Jeg trenger nemlig at pengene kommer inn på konto den dagen de skal, som er på tirsdag. Og hvis jeg ikke får sendt meldekort før mandag vil de ikke komme før på fredag, hvis jeg er heldig. Er det noen som har vært borti samme problemet? Har jeg noe å komme med hos NAV? Pengene mine blir jo i verste fall kjempeforsinket, og jeg må sulte i en uke - på grunn av feil hos dem. Hadde vært himla greit om de hadde hatt en vakttelefon i helgene ass! Hei. Jeg sendte mitt meldekort idag og det gikk fint. Du har sikkert prøvd men du får bare fortsette å prøve.
Gjest Cho Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Hei. Jeg sendte mitt meldekort idag og det gikk fint. Du har sikkert prøvd men du får bare fortsette å prøve. Ja jeg får jo det Hvor mye var klokka da du sendte ditt?
Antlers Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Tenk på det som en forsmak på hvordan det blir når alle skal over på arbeidsavklaringspenger i mars. Vedder på at systemet kommer til å krasje helt. Jeg kommer heller ikke inn på "min side" nå
Gjest Anonym jente Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Jeg sendte mitt rundt kl 12 jeg:)
Gjest Marlo Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Sender du meldekort så får man som regel pengen på tirsdag. Jeg har sendt meldekort på lørdager, søndager og mandager og likevel fått pengene på tirsdager, så det er ingen krise om du ikke får sendt i dag. NAV sine sider har hatt en del problemer i det siste, så bare å prøve igjen.
Gjest Cho Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Tenk på det som en forsmak på hvordan det blir når alle skal over på arbeidsavklaringspenger i mars. Vedder på at systemet kommer til å krasje helt. Jeg kommer heller ikke inn på "min side" nå Og NAV som funka så bra fra før av.. Jeg sendte mitt rundt kl 12 jeg:) Da lå jeg i mine søteste drømmer, doh! Sender du meldekort så får man som regel pengen på tirsdag. Jeg har sendt meldekort på lørdager, søndager og mandager og likevel fått pengene på tirsdager, så det er ingen krise om du ikke får sendt i dag. NAV sine sider har hatt en del problemer i det siste, så bare å prøve igjen. Jeg har alltid fått penger mye seinere når jeg har sendt på søndag eller mandag. Men det er sikkert forskjell fra kontor til kontor, som det jo er med hele regelverket..
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Sist jeg skulle sende meldekort var NAV nede p.g.a. vedlikehold så jeg fikk ikke sendt før søndag ettermiddag. Det var ferdig beregnet mandag morgen og pengene var på konto tirsdag. Prøv igjen i morgen, forhåpentligvis blir ikke pengene dine forsinket. Jeg bor i Drammen.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Skulle sende meldekort i dag, men får bare beskjed om at tjenesten er utilgjengelig og at jeg må prøve igjen senere. I verste tilfelle - hvis jeg ikke får sendt meldekort før til mandag når kontoret åpner - sliter jeg ganske godt. Jeg trenger nemlig at pengene kommer inn på konto den dagen de skal, som er på tirsdag. Og hvis jeg ikke får sendt meldekort før mandag vil de ikke komme før på fredag, hvis jeg er heldig. Er det noen som har vært borti samme problemet? Har jeg noe å komme med hos NAV? Pengene mine blir jo i verste fall kjempeforsinket, og jeg må sulte i en uke - på grunn av feil hos dem. Hadde vært himla greit om de hadde hatt en vakttelefon i helgene ass! Hvorfor blir pengene så forsinket hos deg da? her går det utrolig fort,vi sender vel til samme plassen? jeg var inne i går kveld kl 19 og sendte meldekort, i dag kl 10 lå det mail om utbetaling. Jøss, jobber de om natten og tenkte jeg.
Gjest Cho Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Sist jeg skulle sende meldekort var NAV nede p.g.a. vedlikehold så jeg fikk ikke sendt før søndag ettermiddag. Det var ferdig beregnet mandag morgen og pengene var på konto tirsdag. Prøv igjen i morgen, forhåpentligvis blir ikke pengene dine forsinket. Jeg bor i Drammen. Jeg fikk sendt på søndag ettermiddag, så nå gjenstår det å se om de kommer på tirsdag eller onsdag. Du fikk meg ihvertfall til å slappe litt mer av Hvorfor blir pengene så forsinket hos deg da? her går det utrolig fort,vi sender vel til samme plassen? jeg var inne i går kveld kl 19 og sendte meldekort, i dag kl 10 lå det mail om utbetaling. Jøss, jobber de om natten og tenkte jeg. Jeg har ikke peiling på hvorfor de blir forsinket, jeg jobber ikke i nav. Men nå fikk jeg som sagt sendt på søndag, så får vi se når de kommer inn på konto. Det kan jo godt være de kommer i morra, men utifra tidligere erfaringer så tør jeg ikke håpe på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå