Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Har mage selv og vet hvor vanskelig den er å få bort, så jeg ser da ingen grunn til å le av dem i vertfall? Som jeg håper at folk ser på meg så ser jeg på menn med mage på samme måte som menn uten (ok, møter jeg en som MANGLER mage ville jeg nok stirret litt...). Man er da folk som alle andre uansett størrelse og fasong?
Gjest M_icka Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Ok. Menn med mage er ikke særlig pent, men jeg ler ikke av dem. Har en litt annen sans for humor.
Antlers Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Kosemage kan være sjarmerende, men om jeg ser en mann med en mage som indikerer stor helsefare synes jeg bare synd på ham.
Gjest TS Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Har mage selv og vet hvor vanskelig den er å få bort, så jeg ser da ingen grunn til å le av dem i vertfall? Som jeg håper at folk ser på meg så ser jeg på menn med mage på samme måte som menn uten (ok, møter jeg en som MANGLER mage ville jeg nok stirret litt...). Man er da folk som alle andre uansett størrelse og fasong? Seff er alle folk ^^ Men det er veldig morsomt å se på menn som ser ut som de er gravide se f.eks. her: http://www.bagofnothing.com/wordpress/wp-c...whoadfafdff.jpg :fnise:
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Mann med mage? Ikke noe for meg iallefall...Synlige magemuskler? Ja, takk:)
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Alt med måte,da. Litt mage gjør ingenting, men er det snakk om helsefare så er det noe annet. Samme gjelder vel damer.
Gjest Gjest_Mira369_* Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Alt med måte,da. Litt mage gjør ingenting, men er det snakk om helsefare så er det noe annet. Samme gjelder vel damer. Agree
Bernardette Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Jeg ler av dem God humor du har da? Suppegjøk. Alt med måte,da. Litt mage gjør ingenting, men er det snakk om helsefare så er det noe annet. Samme gjelder vel damer. Enig, men det er vel mest fordi usunnhet ikke klaffer godt med å være tiltrekkende. Personlig bryr jeg meg nada om andres utseende.
Gjest stillness Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 Ikke spesielt tiltrekkende når den henger utover buksekanten,mens litt kosemage er bare positivt her i gården Er litt rar,men syns det er mer tiltrekkende enn sixpack..
Gjest *Mim* Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har absolutt ingenting imot en liten mage. :)Men jeg går ikke etter det heller, det er mannen som helhet som teller. Seff.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 20. februar 2010 #12 Skrevet 20. februar 2010 Ok. Menn med mage er ikke særlig pent, men jeg ler ikke av dem. Har en litt annen sans for humor. Enig. Ville ikke ha hatt en mann med "mage", men det er liksom ikke helt humor å le av det.
Gjest dudeli Skrevet 20. februar 2010 #13 Skrevet 20. februar 2010 Kjæresten min har litt kosemage og jeg synes han er supersexy! I mine øyne er han perfekt på innsiden og utsiden. Han er borte denne helgen, og noe av det jeg savner mest er å kose med magen hans.
orchid1988 Skrevet 20. februar 2010 #14 Skrevet 20. februar 2010 (endret) For meg er det personligheten som teller mest. Om man har mage eller ikke så skal ikke det ødelegge noe. Elsker magen til ektemannen min. Han er helt fantastisk uansett i mine øyner, kunne ikke funnet en mer tiltrekkende mann en han. Synd visst en stor mage skal ødelegge. Hadde vært sårene om han trakk seg unna fordi jeg la på meg noen kg. Syns begge deler er fint jeg. Magen går fint ann å trene vekk om man vil det. Takk og lov at det er personligheten som teller for noen mennseker og ikke kun utssende. Endret 20. februar 2010 av orchid1988
*Numi* Skrevet 20. februar 2010 #15 Skrevet 20. februar 2010 Ler av dem? Ja, ja. Godt man har forskjellig humor da. Min samboer har fått en bitteliten mage. Jeg koser ofte ubevisst med den, men da får jeg streng beskjed om å holde fingrene fra fatet, for den lille kosemagen er et ganske så sårt tema. Men jeg gjør det jo bare fordi jeg er glad i ham og glad i å kose. Men selvfølgelig det er stor forskjell på mage og mage. Menn med ballongmager større enn seg selv kan jeg spare meg for. Ellers er det selvfølgelig helheten, ikke magen, som teller.
Gjest sel Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Kommer litt ann på hvordan han bærer vekta, men bærer han det bra og har en god holdning så YAMMI
Gjest sel Skrevet 20. februar 2010 #17 Skrevet 20. februar 2010 Kommer litt ann på hvordan han bærer vekta, men bærer han det bra og har en god holdning så YAMMI
Gjest CookieMonster Skrevet 20. februar 2010 #18 Skrevet 20. februar 2010 Litt mage er en ting, men de som har godt med ekstra fett, synes jeg er uattraktive uansett hvordan de ser ut ellers. Overvekt er ikke fint i mine øyne.
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 20. februar 2010 #19 Skrevet 20. februar 2010 Selv tenner jeg ikke på tynne menn (hvis vi bare tenker utseende altså) Synes menn skal ha mager og være stolt av den! Liker store, skjeggete menn! Yummi! :-)
Gjest Gjest_Bjørn_* Skrevet 20. februar 2010 #20 Skrevet 20. februar 2010 Selv tenner jeg ikke på tynne menn (hvis vi bare tenker utseende altså) Synes menn skal ha mager og være stolt av den! Liker store, skjeggete menn! Yummi! :-) Det er hyggelig å høre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå