Gå til innhold

Knuser snart pc-en min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå går det så sakte her at jeg kaster snart pc-en i peisen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at du skal måtte gjøre det når det KUN er KG som er tregt, og ingen andre sider.

Skrevet

Kjenner følelsen ...

Hver gang jeg er inne på KG (ikke bare nå, men alltid), så går det så himla tregt. Burde vel ikke være så vanskelig å ordne opp i det ...

Skrevet
Kjenner følelsen ...

Hver gang jeg er inne på KG (ikke bare nå, men alltid), så går det så himla tregt. Burde vel ikke være så vanskelig å ordne opp i det ...

Jo tydeligvis. Jeg er så vant med det at jeg alltid har flere faner oppe. Så kan jeg drive med noe annet imens jeg venter på at kg skal laste ferdig.

Skrevet
Jo tydeligvis. Jeg er så vant med det at jeg alltid har flere faner oppe. Så kan jeg drive med noe annet imens jeg venter på at kg skal laste ferdig.

:Nikke:

Skrevet

Det er for jævlig at man kan lese gjennom vg, dagbladet, aftenposten og diverse lokalaviser før siden er ferdig å laste..

Tror de som har ansvaret for teknisk vedlikehold har tatt ferie og sitter på hytta og følger med på OL :kjefte:

Skrevet

Ja, nå går det faktisk utrolig tregt her...

Skrevet

ja, maken til treig side i dag skal en lete lenge etter :lete:

Skrevet

Har sitte og slått i PC'en i flere timer nå.. Blir jo ikke forbanna heller da :sjenert:

Skrevet

Kan godt være at en del programmer gjør pc'n treg. Har du prøvd med CCleaner?

Skrevet
Kan godt være at en del programmer gjør pc'n treg. Har du prøvd med CCleaner?

Hadde det vært en som hadde hatt problemet, men de fleste andre ikke har problem - så er dette en fin løsning som kan hjelpe.

Men her fungerer ikke dette - her er det forumet som det er noe galt med.

Jeg bor sammen med en "ekspert" på data, som sørger for at min PC er fritt for viruser, som hele tiden passer på at det ikke er programmer som gjør PC`n treg og som har det beste av linje inn og ut etc og ALLE andre nettsider jeg er inne på (som også er mye tyngre enn KG) er ferdig loadet før jeg rekker å blunke, men KG går trreeeeeegt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...