knerti Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Har noen gamle kofter (i voksenstørrelse) som bestemor har strikket, disse er blitt veldig populære hos ungene, så jeg skulle gjerne visst om man et sted kunne fått tak i gamle koftemønstre? Kjenner ikke jeg orker å begynne å tegne av...
Brunhilde Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Det hadde vært letter å tipse hvis du hadde sagt noe om hvilke mønstre det er, f.eks. Marius, Setesdal osv, men du kan jo begynne på dale.no og se om du finner noe du kan bruke. Ellers er det faktisk mange strikkekofter å få kjøpt på loppemarked og i bruktbutikker hvis du ikke må ha akkurat samme mønster som på de du har. Det er ofte billigere enn å strikke selv også.
Gjest Lilia Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Det hadde vært letter å tipse hvis du hadde sagt noe om hvilke mønstre det er, f.eks. Marius, Setesdal osv, men du kan jo begynne på dale.no og se om du finner noe du kan bruke. Ellers er det faktisk mange strikkekofter å få kjøpt på loppemarked og i bruktbutikker hvis du ikke må ha akkurat samme mønster som på de du har. Det er ofte billigere enn å strikke selv også.
Marissa Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Legg ut et bilde så vi kan se hvilke mønstre det er. har en hel haug med koftemønstre her hjemme, kan se om noen av de passer til mønsteret fu er på jakt etter.
Gjest pysepusen Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Både Dale og Sandnes har laget koftemønstre til små De fleste har barnemønstre også. Legg ut bilde så finner man nok fort ut av det!
litle_my Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 Har noen gamle kofter (i voksenstørrelse) som bestemor har strikket, disse er blitt veldig populære hos ungene, så jeg skulle gjerne visst om man et sted kunne fått tak i gamle koftemønstre? Kjenner ikke jeg orker å begynne å tegne av... Her finner du masse flott: https://picasaweb.google.com/gudlois/GamleSkatter
Kråkesaks Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 Tråden er ryddet for fullt navn. Kråkesaks, moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå