Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Hei! Lurer på om det er noen som kan svare på to ting: 1. Jeg kjøpte en peeling-krem fra Maystar cosmetica, og bakpå tuben står det at kremen skal påføres tørr hud og masseres inn. Skal jeg rense huden med den vanlige rensen min først, eller er kremen nok rens for den dagen? (Eventuelt rense etterpå?) Det står også at jeg skal fjerne kremen med en fuktig svamp, men kan jeg heller bare ta litt vann på hendene og fjerne det med dem? Skal svampen ha en "funksjon"? 2. Jeg har hatt en genial gelé fra Dermalogica i flere år nå, men den begynner å bli tom. Problemet er at skrifta har forsvunnet, så aner ikke hva den heter! Aner ikke om den finnes lenger heller, det er som sagt lenge siden den ble kjøpt. Det er en gelé som jeg tar på begynnende kviser, slik at de tørker ut. Flaska er bitteliten, hvit, med grå kork, og det står "Recommended for breakouts" bakpå. Noen som har en sånn og som kan gi meg navnet? Eventuelt en nettside hvor den selges litt billigere enn hos hudpleie? Hilsen en uten peilig på hudprodukter
Rosebud Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 1. Jeg ville renset etterpå jeg, altså skylt av skrubben og brukt et annet renseprodukt etterpå når huden allerede er våt. Svampen mener de sikkert at man skal bruke for at peelingen får en ekstra effekt (kornene blir ikke borte med en gang), men er absolutt ikke nødvendig. Hvis du likevel vil gjøre dette kan en fuktig klut gjøre samme nytten. 2. Gå inn på Prettyskin4less.com. Velg Dermalogica i venstre marg, velg deg videre inn på treatments, og velg kategori "acne". Der ligger det to små flasker som kan passe din beskrivelse i både utseende og innhold. En veldig god side er det også, billig og godt utvalg. Heller ikke forferdelig lang leveringstid i min erfaring
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 1. Jeg ville renset etterpå jeg, altså skylt av skrubben og brukt et annet renseprodukt etterpå når huden allerede er våt. Svampen mener de sikkert at man skal bruke for at peelingen får en ekstra effekt (kornene blir ikke borte med en gang), men er absolutt ikke nødvendig. Hvis du likevel vil gjøre dette kan en fuktig klut gjøre samme nytten. 2. Gå inn på Prettyskin4less.com. Velg Dermalogica i venstre marg, velg deg videre inn på treatments, og velg kategori "acne". Der ligger det to små flasker som kan passe din beskrivelse i både utseende og innhold. En veldig god side er det også, billig og godt utvalg. Heller ikke forferdelig lang leveringstid i min erfaring Tusen takk for tips! Jeg prøvde peelingen nå, og brukte klut istedenfor svamp. Men jeg syns liksom ikke den "tok" så veldig .. Det er jo egentlig bare en krem med noen grønne korn i Det føltes også litt rart å påføre kremen på tørr hud. Kan jo være jeg tok litt for lite på.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 1. Jeg ville renset etterpå jeg, altså skylt av skrubben og brukt et annet renseprodukt etterpå når huden allerede er våt. Svampen mener de sikkert at man skal bruke for at peelingen får en ekstra effekt (kornene blir ikke borte med en gang), men er absolutt ikke nødvendig. Hvis du likevel vil gjøre dette kan en fuktig klut gjøre samme nytten. 2. Gå inn på Prettyskin4less.com. Velg Dermalogica i venstre marg, velg deg videre inn på treatments, og velg kategori "acne". Der ligger det to små flasker som kan passe din beskrivelse i både utseende og innhold. En veldig god side er det også, billig og godt utvalg. Heller ikke forferdelig lang leveringstid i min erfaring Tusen takk for tips! Jeg prøvde peelingen nå, og brukte klut istedenfor svamp. Men jeg syns liksom ikke den "tok" så veldig .. Det er jo egentlig bare en krem med noen grønne korn i Det føltes også litt rart å påføre kremen på tørr hud. Kan jo være jeg tok litt for lite på.
kanel23 Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Tusen takk for tips! Jeg prøvde peelingen nå, og brukte klut istedenfor svamp. Men jeg syns liksom ikke den "tok" så veldig .. Det er jo egentlig bare en krem med noen grønne korn i Det føltes også litt rart å påføre kremen på tørr hud. Kan jo være jeg tok litt for lite på. Fant du ut hvilken dermalogicaserum det var? Viss den hjelper på kviser, vil jeg også ha
kanel23 Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Tusen takk for tips! Jeg prøvde peelingen nå, og brukte klut istedenfor svamp. Men jeg syns liksom ikke den "tok" så veldig .. Det er jo egentlig bare en krem med noen grønne korn i Det føltes også litt rart å påføre kremen på tørr hud. Kan jo være jeg tok litt for lite på. Fant du ut hvilken dermalogicaserum det var? Viss den hjelper på kviser, vil jeg også ha
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Fant du ut hvilken dermalogicaserum det var? Viss den hjelper på kviser, vil jeg også ha Jeg tror det er denne, den matcha med ingrediensene på flaska mi hvertfall: http://www.prettyskin4less.com/Dermalogica...g-p4916132.html Den funker superbra. Må bare ta den på med én gang du merker at det popper opp en kvise, og så ta på noen ganger til den forsvinner
kanel23 Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Jeg tror det er denne, den matcha med ingrediensene på flaska mi hvertfall: http://www.prettyskin4less.com/Dermalogica...g-p4916132.html Den funker superbra. Må bare ta den på med én gang du merker at det popper opp en kvise, og så ta på noen ganger til den forsvinner Takker! Har faktisk sett på den, men ikke helt visst om den var verdt pengene, men skal prøve den nå Fantastisk om det funker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå