Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Som nysingel etter 9 års samboerskap med to barn i skolealder, hva er sjangsene for å finne lykken igjen? Jeg mister alle illusjoner jeg! Jeg er 35+ velutdannet, normalt ok utseende og kropp, passe snill og grei og ok personlighet. Jeg er ikke festens midtpunkt og har ikke tusen venner og alle jeg kjenner er veletablert i forhold. Som det ble sagt i en annen tråd her, 99,97778% av alle ordentlige menn er i faste etablerte forhold. Hvordan finne den siste lille resten? Er det sånn at eneste mulighet er nettdating? Klem fra deppa singel jente som ikke vil være alene.
zuperduper Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Mest sannsynlig så vil du vel ikke finne en ny "mannen i ditt liv" som nysingel etter et langt forhold. Man trenger ofte litt tid for seg selv, komme over - og bearbeide - fortiden, før man er klar for noe nytt. Jeg tror ikke sjansene er noe mindre for å finne lykken etterhvert på det stedet du nå er i livet enn ellers . Jeg tror heller ikke det stemmer at 99,97778% av alle ordentlige menn er i forhold allerede. Nettdating er absolutt en fin måte å finne en partner for ethvert behov - det være seg en date, tilfeldig sex, venn, kjæreste, en mann for livet . Det er en helt vanlig arena for å treffe nye mennesker. Selv fant jeg den "nye" mannen i mitt liv som 41-åring. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Jeg tror at sjansene er veldig, veldig små. Jeg er pen, er veltrent, har jobb osv osv. Ok personlighet har jeg også. Likevel møter jeg ALDRI noen, dvs, de jeg møter fører ingensteds hen. Så ja, jeg har mista trua helt, desverre. Singel i 6 år forresten. Jeg må bare huske på denne sangen til neste gang jeg ramler borti en som får meg på tøvete tanker:
Gjest NewMonkey Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Som det ble sagt i en annen tråd her, 99,97778% av alle ordentlige menn er i faste etablerte forhold. Hvordan finne den siste lille resten? Er det sånn at eneste mulighet er nettdating? Klem fra deppa singel jente som ikke vil være alene. Jeg tror du er like dårlig på matte som jeg er Altså...."i siste liten"? Du er 35+ og skal forhåpentligvis leve til du bli 80-90..kanskje 100! Jeg kjenner til mange som har skilt seg, har barn osv, som er eldre enn deg...og de har funnet seg ny mann/dame. Så ja det er håp. Og jeg tror ikke du har noen mindre sjans nå enn du hadde for 15 år siden. Dessuten virker du jo som en flott dame, så det burde jo ikke være noe problem for en mann å falle for deg
Gjest Erik Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 99,97778% av alle ordentlige menn er i forhold allerede. 99,97778% av alle ordentlige kvinner er også allerede opptatt så det er ikke noe lettere for menn. Mao single kvinner over 30 + er stort sett trash.
Gjest NewMonkey Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Mao single kvinner over 30 + er stort sett trash. Bullshit!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Som nysingel etter 9 års samboerskap med to barn i skolealder, hva er sjangsene for å finne lykken igjen? Jeg mister alle illusjoner jeg! Jeg er 35+ velutdannet, normalt ok utseende og kropp, passe snill og grei og ok personlighet. Jeg er ikke festens midtpunkt og har ikke tusen venner og alle jeg kjenner er veletablert i forhold. Som det ble sagt i en annen tråd her, 99,97778% av alle ordentlige menn er i faste etablerte forhold. Hvordan finne den siste lille resten? Er det sånn at eneste mulighet er nettdating? Klem fra deppa singel jente som ikke vil være alene. Med 2 barn, og hvis du ikke er spesielt utadvent og sosialt aktiv, så er nettdating din beste sjanse, ja. Og er du da smart, så sørger du for at de du treffer ikke bor langt ifra deg geografisk!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Med 2 barn, og hvis du ikke er spesielt utadvent og sosialt aktiv, så er nettdating din beste sjanse, ja. Og er du da smart, så sørger du for at de du treffer ikke bor langt ifra deg geografisk! Ikke enig. Jeg mener, bor du i en by som for eks Trh, så er nettdating lite effektivt. Det er et fåtall som matcher, og de samme fjesene der inne år etter år. Har gitt opp.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Ikke enig. Jeg mener, bor du i en by som for eks Trh, så er nettdating lite effektivt. Det er et fåtall som matcher, og de samme fjesene der inne år etter år. Har gitt opp. Du trenger ikke nødvendigvis å begrense deg til bare Trondheim. Innenfor Nord- og Sør-Trøndelag fylker burde kunne fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå