Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Som nysingel etter 9 års samboerskap med to barn i skolealder, hva er sjangsene for å finne lykken igjen? Jeg mister alle illusjoner jeg! Jeg er 35+ velutdannet, normalt ok utseende og kropp, passe snill og grei og ok personlighet. Jeg er ikke festens midtpunkt og har ikke tusen venner og alle jeg kjenner er veletablert i forhold. Som det ble sagt i en annen tråd her, 99,97778% av alle ordentlige menn er i faste etablerte forhold. Hvordan finne den siste lille resten? Er det sånn at eneste mulighet er nettdating? Klem fra deppa singel jente som ikke vil være alene.
zuperduper Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Mest sannsynlig så vil du vel ikke finne en ny "mannen i ditt liv" som nysingel etter et langt forhold. Man trenger ofte litt tid for seg selv, komme over - og bearbeide - fortiden, før man er klar for noe nytt. Jeg tror ikke sjansene er noe mindre for å finne lykken etterhvert på det stedet du nå er i livet enn ellers . Jeg tror heller ikke det stemmer at 99,97778% av alle ordentlige menn er i forhold allerede. Nettdating er absolutt en fin måte å finne en partner for ethvert behov - det være seg en date, tilfeldig sex, venn, kjæreste, en mann for livet . Det er en helt vanlig arena for å treffe nye mennesker. Selv fant jeg den "nye" mannen i mitt liv som 41-åring. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Jeg tror at sjansene er veldig, veldig små. Jeg er pen, er veltrent, har jobb osv osv. Ok personlighet har jeg også. Likevel møter jeg ALDRI noen, dvs, de jeg møter fører ingensteds hen. Så ja, jeg har mista trua helt, desverre. Singel i 6 år forresten. Jeg må bare huske på denne sangen til neste gang jeg ramler borti en som får meg på tøvete tanker: