Rosebud Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 (endret) Heihei! Jeg gir herved meg selv midlertidig shoppingforbud, men har et lite spørsmål angående mine siste kjøp. Bestilte noe NYX-sminke på Cherryculture, og noen koster fra Sigma nå nettopp. Har noen peiling på hvor lang til det tar å få dem i posten? (Stoler aldri helt på hva forhandleren selv sier på det området. FeelUnique: "Standard leveringstid til Norge er 5-7 dager" HAH! ) Hadde satt stor pris på om noen hadde lyst å dele sine vente-erfaringer med meg Innlegg endret iht. KGs regler. - lillesky (mod) Endret 20. februar 2010 av lillesky
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Jeg bestilte fra CC sent i forrige måned, tok vel nesten to uker før jeg fikk pakken. (under 200kr)
psawyer Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Mine innlegg. Bestilte NYX-skygger fra Cherryculture for tre dager siden selv.
Zinnia Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 (endret) De er også rask med å sende, jeg fikk Audrey kabukibørste i posten i dag, bestillte den for en uke siden . Kjempefornøyd! Innlegg endret iht. KGs regler. - lillesky (mod) Endret 20. februar 2010 av lillesky
Skylines Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Elsker Sigma! Beste børstene, og øyeskyggen er også kjempefin! Jeg fikk med en gratis øyeskygge ved begge mine bestillinger, Indian Girl. Veldig fin! Tok maks en uke å få pakken.
Rosebud Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar dere! Pakken fra Sigma ble sendt i går, og pakken fra Cherryculture ble sendt i dag. Så får vi se hvor lang tid det tar før de dukker opp i postkassen. Er jo stort sett posten som er treg, ikke nettbutikkene...
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2010 Der var begge pakkene i hus 5 pakker i posten i dag, kjempekjekt! Fikk med to gratis koster fra Sigma, så det var jo veldig gøy. Og ingen av pakkene ble stoppet i tollen. Alt i alt veldig fornøyd med mine nye produkter! Men stemmer det at man bør vaske Sigma-kostene før første bruk??
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Der var begge pakkene i hus 5 pakker i posten i dag, kjempekjekt! Fikk med to gratis koster fra Sigma, så det var jo veldig gøy. Og ingen av pakkene ble stoppet i tollen. Alt i alt veldig fornøyd med mine nye produkter! Men stemmer det at man bør vaske Sigma-kostene før første bruk?? Jeg pleier å vaske ansiktskostene hvertfall, øyeskyggekostene er jeg ikke så nøye med.
psawyer Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Min pakke fra cherryculture ble sendt 18. februar, har enda ikke fått den. Blir utålmodig nå kjenner jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå