Gå til innhold

Hvilken daglig rens bruker du for ditt ansikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle gjør vel dette. Eller bør hvertfall!:)

Jeg bruker nå Vichy Normaderm. Den hjelper litt ja. Men føler andre kan hjelpe mye bedre. Hjelp?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Decleor Aroma Cleanse Cleansing Gel. Fås ganske billig på bl.a FeelUnique, i overkant av 150 kr eller noe sånt. En god del dyrere i butikk.

Føler ansiktet mitt blir veldig rent når jeg bruker denne, og den lukter kjempegodt :)

Skrevet

jan marini glycolic cleanser, decleor cleansing water og philosophy made simple.

Varierer litt :gjeiper:

Skrevet

Decleor cleansing gel, veldig fornøyd!

Skrevet

Sensilis Soft Cleansing Milk, ikke spesiellt fornøyd...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Sensilis Soft Cleansing Milk, ikke spesiellt fornøyd...

decleor foaming cleanser, md formulations rens en gang i uken.Fornøyd

Skrevet

Dermalogica Ultracalming Cleanser hver dag, MD Face and Body Scrub noen ganger i uka:)

Skrevet

Dermalogica ultracalming cleanser her å:)

Skrevet

Vaselin intensive care foam:) billig og perfekt for min hud!

Skrevet
Decleor cleansing gel, veldig fornøyd!

Samme her! Super fornøyd! :)

Skrevet

variere mellom Md facial cleanser, babor cleansing foam og Declèor cleansing milk

liker best decleor sin:) synes Md tørker huden min ut på en måte. bruker heller ikke mye om gangen, en liten mengde

Skrevet (endret)

REN Balancing Facial Cleansing Gel, men det som virkelig gjør trikset er REN enzyme masken.

Elsker at det ikke er parfyme eller parabener i produktene (det er det i Decleor). Ingen silikoner, fargestoffer heller:) Også er det veldig deilig at de har riktig PH så man slipper toner etterpå:)

Å, jeg er helfrelst<3 Hadde ønsket jeg i et parfymeri/salong, istedet for å jobbe med eldre.

Endret av Rexina
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
REN Balancing Facial Cleansing Gel, men det som virkelig gjør trikset er REN enzyme masken.

Elsker at det ikke er parfyme eller parabener i produktene (det er det i Decleor). Ingen silikoner, fargestoffer heller:) Også er det veldig deilig at de har riktig PH så man slipper toner etterpå:)

Å, jeg er helfrelst<3 Hadde ønsket jeg i et parfymeri/salong, istedet for å jobbe med eldre.

Nei, det er IKKE parfyme i Decleor,(gå inn på hjemmesiden og les) kun naturlige aromatiske plantessenser. Parabener finst det i alt (kanskje ikke REN som du nevner), men decleor har minimalt med parabener i de få produktene med parabener(0,13)

Skrevet

Mary Kay timewise 3-in-1 cleanser eller Dermalogica Special Cleansing Gel er mine favoritter.

Skrevet

For tiden bruker jeg REN Calendula et eller annet rensemelk for sensitiv hud. Den er fet og god, og blir nesten til olje når den masseres inn på huden. Ellers liker jeg tofase-rensen fra Babor, med olje og essens som masseres inn på huden. Jeg har tørr og tidvis sensitiv hud.

Skrevet

Hvor får man kjøpt REN-produkter, og hva er prisnivået? Selges de på nett?

Skrevet

Tja, Lookfantastic og Hqhair fører REN i hvertfall. Jeg mener rensen kostet ca 16-17 GBP, men for 150 ml, så egentlig blir prisnivået litt høyt i forhold til innholdet, men definitivt verdt det.

Skrevet

Jeg bruker Decleor cleansing gel hver morgen, og en rensegele fra Biotherm hver kveld. Veldig fornøyd med begge :)

Skrevet
Nei, det er IKKE parfyme i Decleor,(gå inn på hjemmesiden og les) kun naturlige aromatiske plantessenser. Parabener finst det i alt (kanskje ikke REN som du nevner), men decleor har minimalt med parabener i de få produktene med parabener(0,13)

Unnskyld hvis jeg traff en nerve, så bare "fragrance" på innholdslista på produktene i skapet og antok det var parfyme.. Da tar jeg det tilbake:)

Forøvrig har rensemelken Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben og Isobutylparaben i seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...