Gjest Mann45 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Hvor mange av dere - kvinner og menn - tilfredstiller dere selv mellom dynene i det faste parforholdet? Hvor ofte? Gjør dere dette i hemmelighet? Er dette tema mellom dere? Hvordan reagerer partner/ektefelle på dette hvis det blir oppdaget? Har dere åpenhet omkring det? Selv gjør jeg dette kanskje i gang i uka/annenhver uke. Diskret. Men ikke så hemmelig at det er krise hvis det blir oppdaget. Noen som har tanker om dette?
Gjest Gjest_jente24_* Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Jeg onanerer flere ganger i uken,men ikke åpenlyst slik at kjæresten min kan se det! Hadde han sett meg,så tror jeg at han hadde blitt med på leken Jeg vet at han tømmer seg ofte i dusjen osv,og det gjør meg ingenting Jeg tror det er sunt å leke litt med seg selv,selv om man er i et parforhold. Vi har også sex flere ganger i uken.
Gjest Mann45 Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg onanerer flere ganger i uken,men ikke åpenlyst slik at kjæresten min kan se det! Hadde han sett meg,så tror jeg at han hadde blitt med på leken Jeg vet at han tømmer seg ofte i dusjen osv,og det gjør meg ingenting Jeg tror det er sunt å leke litt med seg selv,selv om man er i et parforhold. Vi har også sex flere ganger i uken. Hei. Det høres ut som om dere har et velfungerende samliv. Men hvorfor er det litt tabu å ha seg med seg selv? Er man mislykket dersom man drar en håndjager i skjul for kone/ektefelle?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Ja så klart jeg gjør det,men gjør det ikke så han ser meg.Han hadde nok ikke sagt noe om det.Vi har ikke så ofte sex heller.Jeg har nok mer behov for sex enn han
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Vi gjør det ofte men da ser vi på hverandre mens vi gjør det Om han begynner så letter jeg på dyna og vil se på hehe.
Gjest Gjest_jente24_* Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Hei. Det høres ut som om dere har et velfungerende samliv. Men hvorfor er det litt tabu å ha seg med seg selv? Er man mislykket dersom man drar en håndjager i skjul for kone/ektefelle? Tror ikke det er tabu å ha seg med seg selv Men det virker som om at i mange forhold så er det ikke greit for spesielt kvinnen om mannen tar seg en runk..(Dette gjelder sefølgelig ikke i ALLE forhold og alle kvinner) Man er heller ikke mislykket dersom man drar en håndjager i skjul for kona Selv tenner jeg sykt på å vite at min kjære har vært kåt og tatt seg en runk,og det er helt greit så lenge han har sex med meg også
juni Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Jeg pleier å gjøre det i dusjen mellom en og tja...fire ganger i uka, og det vet han. Det har ikke noe med sexlivet vårt å gjøre, noen ganger er det bare deilig å få det til gå på et par minutter uten noe mer fuzz. Jo mer sex vi har, jo kåtere blir jeg og da gjør jeg det ofte. I perioder hvor jeg har mindre lyst på sex gjør jeg det for å "få i gang kroppen", og derved få mer lyst på sex. Men en liten tass i huset er det sjeldnere sex enn før rett og slett fordi anledningene sjeldnere byr seg og da er det litt deilig å låse seg inne på badet i fred og ro og bare kose seg. Jeg vet at han gjør det også, og føler det naturlig, det er ihvertfall ikke noe å skamme seg over!!! Det betyr at vi er friske oppegående mennesker og jeg kan ikke fatte at noen har problemer med at partneren onanerer! Tror det er en bjørnetjeneste mot seg selv og legge slike bånd på sin kjære.
Gjest Gjest_bille_* Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Her i heimen er onani et kjærkomment tilskudd i sexlivet. Med en liten en i huset er det ikke alltid at lysten vår er i takt eller vi har tid til å sex samtidig, hehe. Da ordner vi oss selv og hjelper eventuelt til med kos og visuell stimuli
Gjest Mann_40 Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Hvor mange av dere - kvinner og menn - tilfredstiller dere selv mellom dynene i det faste parforholdet? Hvor ofte? Gjør dere dette i hemmelighet? Er dette tema mellom dere? Hvordan reagerer partner/ektefelle på dette hvis det blir oppdaget? Har dere åpenhet omkring det? Selv gjør jeg dette kanskje i gang i uka/annenhver uke. Diskret. Men ikke så hemmelig at det er krise hvis det blir oppdaget. Noen som har tanker om dette? Jeg har vært i et godt ekteskap i godt over 15 år og runker hver dag, ofte flere ganger daglig. Begynner gjerne en runde om morgenen, av og til på jobben og er alltid kalr til å ha sex om kvelden. Hun er klar over det og det er greit så lenge hun får det når hun vil, altså ikke går utover samlivet ellers. Når vi har sex er det som som regel veldig god sex og vi har sex nesten hver dag. Vi synes det er mye bedre enn at jeg skal gå rundt og mase om sex hele tiden fordi DET kan være slitsomt. Ærlighet om slike ting i et forholdt er svært viktig, synes jeg.
Gjest womenwomen Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har vært i et godt ekteskap i godt over 15 år og runker hver dag, ofte flere ganger daglig. Begynner gjerne en runde om morgenen, av og til på jobben og er alltid kalr til å ha sex om kvelden. Hun er klar over det og det er greit så lenge hun får det når hun vil, altså ikke går utover samlivet ellers. Når vi har sex er det som som regel veldig god sex og vi har sex nesten hver dag. Vi synes det er mye bedre enn at jeg skal gå rundt og mase om sex hele tiden fordi DET kan være slitsomt. Ærlighet om slike ting i et forholdt er svært viktig, synes jeg. Må innrømme at jeg har ordnet opp selv under teppet i hemmelighet når mannen " halvsover " og jeg ikke vil vekke han eller forstyrre han , tenker han kanskje er sliten , så best å fixe seg selv da . Tar bare noen få minutt , er så stille , så stille - og jeg har aldri blitt oppdaget hittil ...enda han ligger rett ved siden av ...helt utrolig han ikke oppdager det eller våkner ...he he : ) Det hadde vært ganske flaut å bli oppdaget - men ingen katastrofe . Han får bli med om han vil ...på en runde til evt . da ! Er vanskelig å sovne ..når man er kåt . Så en orgasme er god sovemedisin ...Så jeg drister meg til å ordne opp selv - når mannen er sovnet før meg .Vil jo ikke forstyrre han , dersom han er sliten og trøtt ! Så jeg er jo snill og hensynsfull sånn sett syns jeg : ) Ikke sant ?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Jeg vet at han gjør det, men han liker ikke å innrømme det. Jeg liker å tenke på og se menn runke, men det er nok en privat ting. Vi gjør det sammen også, foran hverandre og for hverandre. Jeg kom hjem en gang og tok ham på fersken med buksa nede på knærne, jeg bare lo mens han ble flau. ;-) Jeg gjør det noen ganger selv også, men bare når jeg er alene. Hvis jeg ligger under dyna og er kåt og har lyst på en kjapp en tar jeg fram en dildo og leker meg, da kommer jeg kjapt og mannen liker veeeldig godt å se på og gjerne søle litt selv også.
Gjest Mann45 Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Jeg vet at han gjør det, men han liker ikke å innrømme det. Jeg liker å tenke på og se menn runke, men det er nok en privat ting. Vi gjør det sammen også, foran hverandre og for hverandre. Jeg kom hjem en gang og tok ham på fersken med buksa nede på knærne, jeg bare lo mens han ble flau. ;-) Jeg gjør det noen ganger selv også, men bare når jeg er alene. Hvis jeg ligger under dyna og er kåt og har lyst på en kjapp en tar jeg fram en dildo og leker meg, da kommer jeg kjapt og mannen liker veeeldig godt å se på og gjerne søle litt selv også. Du har en heldig mann :gjeiper:
Natalia74 Skrevet 27. mai 2010 #14 Skrevet 27. mai 2010 Vi gjør det ofte men da ser vi på hverandre mens vi gjør det Om han begynner så letter jeg på dyna og vil se på hehe. jeg klarer ikke onanere hvis han ser på meg:(
Natalia74 Skrevet 5. juli 2010 #15 Skrevet 5. juli 2010 for en uke side,har prøvd men det går ikke,jeg kan ikke konsetrere meg mens han ser på meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå