Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Situasjon er da slik... Jeg er ny på jobben, og han er en av de viktigste i det huset jeg jobber i. Jeg er i slutten av 20-åra og han er vel over 40...

Han har vært flørtete siden vi hilste på hverandre og ber meg om å gå på noen oppdrag sammen men ham, uansett om det er unødvendig. Han sier ikke mye men viser at han trives når vi er sammen. Det samme gjør jeg...

Hørte fra en kollega at han har en ung kjæresten og ble litt skuffa (for å være helt ærlig)... Titta litt på nettet og fant ut at de to egentlig er samboere. Og ble enda mere skuffet.

Jeg har vært i et forhold i over 3 år nå, men føler at det ikke blir lenge til det tar slutt-vi har lite tid til hverandre og følelsene er ikke som de var en gang... Prøver å fokusere meg på kjæresten min, men ny kollega dukker stadig opp i tankene mine.

Vil ikke være utro og prøver å holde kollega langt unna tankene mine, men er kjempe skuffa siden jeg fant ut at han har en samboer...og at han har det sikkert veldig bra med henne.

Tenkte å sende ham en sms, for å ønske ham god helg eller noe sånt men fikk ikke gjort det. Det kunne han tolke som om jeg var desperat. Men jeg savner jo ham!

Er fortvilet over situasjonen. Er ikke sikkert om det er kollega jeg liker eller om det bare er tanke på en annen mann (som ikke er kjæresten min).... Hva skal jeg gjøre? Vente til mandag for å snakke med ham? Sende sms? Ikke gjøre noe? Vise at jeg liker ham? Uff, ble litt lang denne her...sorry. Men takker om noen gidder å svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Situasjon er da slik... Jeg er ny på jobben, og han er en av de viktigste i det huset jeg jobber i. Jeg er i slutten av 20-åra og han er vel over 40...

Han har vært flørtete siden vi hilste på hverandre og ber meg om å gå på noen oppdrag sammen men ham, uansett om det er unødvendig. Han sier ikke mye men viser at han trives når vi er sammen. Det samme gjør jeg...

Hørte fra en kollega at han har en ung kjæresten og ble litt skuffa (for å være helt ærlig)... Titta litt på nettet og fant ut at de to egentlig er samboere. Og ble enda mere skuffet.

Jeg har vært i et forhold i over 3 år nå, men føler at det ikke blir lenge til det tar slutt-vi har lite tid til hverandre og følelsene er ikke som de var en gang... Prøver å fokusere meg på kjæresten min, men ny kollega dukker stadig opp i tankene mine.

Vil ikke være utro og prøver å holde kollega langt unna tankene mine, men er kjempe skuffa siden jeg fant ut at han har en samboer...og at han har det sikkert veldig bra med henne.

Tenkte å sende ham en sms, for å ønske ham god helg eller noe sånt men fikk ikke gjort det. Det kunne han tolke som om jeg var desperat. Men jeg savner jo ham!

Er fortvilet over situasjonen. Er ikke sikkert om det er kollega jeg liker eller om det bare er tanke på en annen mann (som ikke er kjæresten min).... Hva skal jeg gjøre? Vente til mandag for å snakke med ham? Sende sms? Ikke gjøre noe? Vise at jeg liker ham? Uff, ble litt lang denne her...sorry. Men takker om noen gidder å svare.

Jeg synes du skal holde kjekk jobbmann på avstand. Før du begynner å flørte med andre enn typen din, så synes jeg du og typen skal ta en skikkelig prat. Hvis du skal hive ut din samboer, så synes jeg du skal vite hva du gjør.

Det normale er at ting blir feil og problematisk på grunn av misforståelser og dårlig kommunikasjon. Vanligvis skjer dårlig kommunikasjon fordi minst en av parten enten ikke tror på den andre, eller ikke klarer å ta inn informasjon fordi irritasjon oppstår i samtalen.

Vær kald, og kom rundt slike problemer. Et triks for på få god kommunikasjon er å tro 100 % på det dere sier til hverandre.

Gjest Kvinne, 30 år
Skrevet

Hei!

Nei, du skal IKKE sende sms til ham på fritiden, det blir ikke riktig når det ligger følelser/motiver fra din side bak. Du kan faktisk risikere at han freaker helt ut og tar avstand til deg på jobben. For alt du vet, kan denne forelskelsen være en "flukt" fra ditt nåværende forhold som ikke fungerer. Gjør tingene i rikig rekkefølge - rydd opp på hjemmebane først, så ser du hvor du står etterpå. Vær også oppmerksom på at mange menn søker bekreftelse fra unge snupper på jobben og flørter litt ekstra.... men det betyr IKKE at de har tenkt å gå fra konene sine eller være utro. Vil råde deg til å trå meget varsomt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...