Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ett prolem. Det klør noe sinnsykt i underlivet! Men det er så deilig å klø.. men når jeg skal på do etterpå sviir det skikkelig! Hva kan det være? Fikk det for en uke siden. Har hatt fast partner ganske lenge og han har ingen kjønnsykdommer. Noen ganger blør det fra underlivet sidne jeg klør. Klør inni hullet. Er ganske tørt der også. Er vondt å ha sex noen ganger ... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en kraftig soppinfeksjon. Du bør oppsøke lege for å være sikker, men du kan jo kjøpe Canesten på apoteket (pakke med vaginaltablett og krem), det vil uansett ikke skade. Pass på at partner smører seg også.

Skrevet

Jeg har hatt det før og da har det gått over. Bare svir kjempe mye når jeg klør. Og det frister jo, for det er jo så deilig å klø. Men hvis jeg ikke klør meg så merker jeg ikke noe forskjell.

Skrevet

Er 100 % sikker på sopp.. Kjøp Canesten stikkpiller + krem, partner må også smøre seg sjøl om han ikkje klør. Er det veldig sårt, kjøp Dactacort, litt kortison i den.

Skrevet

kan man få sopp selv om det ikke klør inne i kjeden, men bare under leppene? Sånn er det hos meg, men jeg svir ikke når jeg tisser og blir heller ikke rød.

Skrevet
kan man få sopp selv om det ikke klør inne i kjeden, men bare under leppene? Sånn er det hos meg, men jeg svir ikke når jeg tisser og blir heller ikke rød.

Er vel det som er vanlig? At det klør ved/rundt leppene og ikke inni selve skjeden. Har aldri opplevd at det har klødd inni hvert fall.

Har ikke svidd når jeg har tisset heller.

Skrevet

Da går du til legen og spør hva det er, han/hun undersøker deg kjapt og så får du beskjed om hva det er og hvordan du blir kvitt det. Så kan du ta medisin og leve et kløfritt liv med deilig sex. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...