Gjest Gjest_Andrine_* Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg skulle kjøpe varmebeskytter fra Redken i dag. 300 forbanna kroner kosta den. Så jeg endte opp med Syoss heat protect. Er den bra (nok)? Kjøpte også big size Proffs super strong hairspray (den roosa på H&M). Er den bedre en Elnett? Hun i kassa sa at Elnett ble altfor stiv, mens Proffs ble bra. Jeg har aldri brukt noen produkter, hårføner, krølltang, rettetang osv i håret før. Men vil ha gode produkter når jeg nå starter. Er redd for å "ødelegge" håret... Må man vente til sprayen har tørka inn helt før man setter igang med tanga?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Må man vente til sprayen har tørka inn helt før man setter igang med tanga? Ja.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg skulle kjøpe varmebeskytter fra Redken i dag. 300 forbanna kroner kosta den. Så jeg endte opp med Syoss heat protect. Er den bra (nok)? Kjøpte også big size Proffs super strong hairspray (den roosa på H&M). Er den bedre en Elnett? Hun i kassa sa at Elnett ble altfor stiv, mens Proffs ble bra. Jeg har aldri brukt noen produkter, hårføner, krølltang, rettetang osv i håret før. Men vil ha gode produkter når jeg nå starter. Er redd for å "ødelegge" håret... Må man vente til sprayen har tørka inn helt før man setter igang med tanga? Hvordan åpenet du syoss heat protect sprayen ? Får den ikke til å spraye.
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har Syoss-sprayen, liker den ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå