Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Hvem er verst når en gift mann er utro med en kollega som er enslig, men som veldig godt vet at han er gift?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Mannen, han er sjef, totalt uproffesjonelt.
¤Pernille¤ Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Kommer så an på situasjonen... Men en gift mann har virkelig ingenting med en singel kollega å gjøre, i hvert fall ikke en opptatt en. Samtidig bør det ikke være vanskelig å si nei til noen man vet er gift, men om mannen virkelig er villig til å gå så langt som å være utro, så føler jeg det er feil å si at denne kvinnen ødelegger ekteskapet, da det sannsynligvis ikke var noe igjen å ødelegge. Kona mister fremdeles bare en drittsekk. Vet ikke egentlig hva jeg vil frem til, jeg... Begge to mangler moral uansett, men kanskje mest mannen...?
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2010 Glemte å nevne at sjefen og henne faktisk har holdt på sånn i årevis nå, og at alt selvsagt er så utrolig hemmelig, og at "liksom" ingen vet det...!!
Twinkle* Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Jeg vil også si mannen er verst,som har kone hjemme. Selv om det absolutt er feil av den ansatte også.
¤Pernille¤ Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Dersom det har holdt på i årevis er kanskje begge to like råtne... Med mindre hun er stormende forelsket i ham og han lurer henne trill rundt... Er som sagt ikke godt å si med mindre man kjenner hele situasjonen.
Britt Banditt Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Mannen er verst fordi han har en kone han svikter hjemme, men dama er ikke akkurat uskyldig hun heller.
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2010 Dersom det har holdt på i årevis er kanskje begge to like råtne... Med mindre hun er stormende forelsket i ham og han lurer henne trill rundt... Er som sagt ikke godt å si med mindre man kjenner hele situasjonen. Han lurer vel henne ikke akkurat, så lenge de til tider er på reiser hvor han har med kona og de så klart begge later som ingenting..??
¤Pernille¤ Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 (endret) Nei, jeg mente mer sånn typisk klisjéreplikker: "Jeg elsker deg mer enn henne," og "jeg skal selvsagt gå ifra henne, trenger bare mer tid," osv... Kjenner til noen sånne. Endret 19. februar 2010 av ¤Pernille¤
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2010 Nei, jeg mente mer sånn typisk klisjéreplikker: "Jeg elsker deg mer enn henne," og "jeg skal selvsagt gå ifra henne, trenger bare mer tid," osv... Kjenner til noen sånne. Ja, det er akkurat like dumt å si det som å tro på det! Like dumme i så tilfelle!! :-))
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Den som er gift er naturligvis verst, men den enslige som er fullt klar over situasjonen scorer ikkje akkurat så veldig høgt på "uskyldighets"skalaen.
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 19. februar 2010 Den som er gift er naturligvis verst, men den enslige som er fullt klar over situasjonen scorer ikkje akkurat så veldig høgt på "uskyldighets"skalaen. Enig! :-)
¤Pernille¤ Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Ja, det er akkurat like dumt å si det som å tro på det! Like dumme i så tilfelle!! :-)) Ja, du har nok rett! Med mindre han er psykopat og vet fullstendig hva han gjør... Haha, nå fantaserer jeg, skal slutte å skrive kjoskroman her!
Bernardette Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 Hvem er verst når en gift mann er utro med en kollega som er enslig, men som veldig godt vet at han er gift? Han.
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 19. februar 2010 Ja, du har nok rett! Med mindre han er psykopat og vet fullstendig hva han gjør... Haha, nå fantaserer jeg, skal slutte å skrive kjoskroman her! Hehee.... :-)) Godt at folk flest har en mye bedre moral enn dette da. :-)
¤Pernille¤ Skrevet 19. februar 2010 #17 Skrevet 19. februar 2010 Ja, det kan du si... Blir kvalm av sånne folk!
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 19. februar 2010 Ja, det kan du si... Blir kvalm av sånne folk! Helt enig!
annamaria8 Skrevet 20. februar 2010 #19 Skrevet 20. februar 2010 Han som er gift og bedrar kona si er jo slem. Hun som vet at mannen er gift er vel like fæl når hun trår inn i en annens territorium. Men her er mannen kvinnens sjef, og innehar en helt annen maktposisjon enn kvinnen. I en slik sak så vil jeg si at mannen, fordi han er kvinnens sjef, er den "verste" part. Han er totalt uprofesjonell i sin yrkesgjerning, og jeg synes det er rart at ikke de ansatte har tatt dette opp som et problem (kanskje de har, uten resultat).
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #20 Skrevet 20. februar 2010 Ingen av oss som har noe som helst med denne saken. Vi kam dømme andre så mye vi vil, men alle bestemmer sitt eget liv, la de leve det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå