Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har nettopp begynt å utforske sminke, og kjøpte i dag min første blush. Men hvilken kost skal jeg bruke? Jeg har den store fra Body Shop, men den er kanskje beregnet på pudder? Blir den for stor? Andre rimelige børster dere kan anbefale?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Det er denne jeg har: http://www.thebodyshop.com/_en/_ww/catalog...;prdcode=10607m
¤Pernille¤ Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 (endret) De har jo en egen "blusher brush", men jeg tror fint du gan bruke den du har Har ikke prøvd akkurat den kosten, så det er ikke så lett å si... Det greieste er egentlig å prøve seg frem og se hva som funker! Kan være greit å ikke ha en gigantisk kost til blush, da det fort ser litt voldtsomt ut og lite naturlig. Se etter kabukibørster, de er gode Endret 19. februar 2010 av ¤Pernille¤
Quirky Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har børsten du linker til, og er ikke fornøyd, synes den er for stor- men det er en god børste, perfekt for å påføre pudder. Jeg har selv akkurat kjøpt ny kost til rouge, jeg valgte MAC 129SE, den har fått gode karakterer på Makeupalley, og er ikke for dyr på Ebay (mye fake MAC-børster på Ebay, så velg en selger med mye og (iallefall nesten) utelukkende god feedback (jeg kjøpte fra selgeren thedreamlook)
Ella_Grey Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har også den børsten, og den er veldig god. Men jeg liker den best til pudder, den er stor og kompakt. Den funker til blush hvis du er lett på hånda. Jeg syns Lindex har gode børster, uten at jeg har prøvd akkurat blush-børsten. Hvis du har vita i nærheten så er 'vifte' børsten til Gosh bra. http://www.gosh.dk/Default.html#/Default.a...ductID=accbru04 Den er motsatsen til TBS-børsten, mindre bust, mindre tett - og gir et mer naturlig resultat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå