Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er nybegynner når det kommer til sminke, og er i gang med å skaffe meg basis-produktene. Har kjøpt meg primer, flytende foundation fra YSL, øyenskygger, øyenskyggeprimer, mascara, kajal, blush i pudderform og et par leppestifter. Trodde ikke jeg trengte mer, men så leste jeg et sted at man ikke kan bruke blush i pudderform over flytende foundation uten et lag med pudder imellom. Er det riktig? Må jeg ha pudder også? Jeg føler ikke noe stort behov for det, foundationen min sitter godt, og jeg har ikke blank hud.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Du får se selv, det kan bli noe flekkete resultat med pudderblush rett på sticky foundation. Har man vanlig pudder først er det enklere å påføre jevnt, men ingen must
Sandie Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Slike regler for hva man "må" ha og "må" bruke skal man ta med en stor klype salt. H vis du synes du klarer deg fint uten pudder er det ingen grunn til å kjøpe det
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Det viktigste er jo at det blir fint, om det bryter reglene eller ei Jeg leste at krem på krem og pudder på pudder er best for at det ikke skal bli klumpete og kakete, men har ikke prøvd ut selv. Men det finnes jo kremrouge, da
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har aldri pleid å bruke pudder imellom, og det funker fint for meg. Har aldri opplevd at det blir ujevnt eller kakete. Bare gjør det som funker for deg TS, slike "regler" eksisterer egentlig ikke - man må gjøre de som funker med den huden man har og de produkter man bruker.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Hvorfor vil du ha flere meninger? Du har fått svar på at du ikke må følge "reglene". Burde da være godt nok. Så lenge sminken funker for deg så har det ingenting å si hva som funker for andre.
Gjesten Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Prøv deg frem. Jeg bruker alltid pudder mellom, men du må velge det som ser mest naturlig ut på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå