Gå til innhold

Hvilke tanker har du i hodet ditt akkurat nå...!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du faktisk er TS på majoriteten av trådene på snikk-snakk :fnise:

Skrevet
At du faktisk er TS på majoriteten av trådene på snikk-snakk :fnise:

Det er jo akkurat det de fleste faktisk driver med her, spør du meg!! ;-))

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Har nå sittet her å bladd igjennom endel emner og 3 sek siden satt jeg her å tenkte at det er så mange teite emner og tråder her på KG.

Også at det er et slags hiraki her, noen blir svart, mens andre blir ignorert.

Så det passet jo godt da Kjetil S., at du kom å spurte om det akkurat nå! :-)

Skrevet
Har nå sittet her å bladd igjennom endel emner og 3 sek siden satt jeg her å tenkte at det er så mange teite emner og tråder her på KG.

Også at det er et slags hiraki her, noen blir svart, mens andre blir ignorert.

Så det passet jo godt da Kjetil S., at du kom å spurte om det akkurat nå! :-)

Ja, ikke sant!!!???

Tusen takk for at du svarte!! ;-))))

Skrevet

Jeg ser Senkveld. Der var det nettopp et skuespillerpar i studio,så jeg ble sittende å tenke hva jeg hadde snakket om hvis det var jeg og kjæresten satt der :fnise:

Haha,teit :ler:

Skrevet

At jeg har vondt i hue, er trøtt og vil ligge å slappe av i en god og trygg armkrok... :rødme:

Skrevet
At jeg har vondt i hue, er trøtt og vil ligge å slappe av i en god og trygg armkrok... :rødme:

Dette er den absolutt første gangen jeg har ønsket meg noen virkelig lange armer...!! ;-)))

Skrevet
Dette er den absolutt første gangen jeg har ønsket meg noen virkelig lange armer...!! ;-)))

Hihi :yvonne:

Skrevet

:kjefte:

Gift sjef er utro med en ansatt alenemor. Hvem er da verst?

Skrevet

At husarbeid er en j****g utakknemlig jobb. :tristbla:

Ok, *brette opp ermene* får vel få dritten unna... :kjefte:

Skrevet

At livet er urettferdig.....alt jeg trenger er bare en mann som virkelig ønsker å dele livet sitt med meg, og elske den kosejenta jeg er. Når skal jeg finne denne mannen ??????? Snufs :(

Det er en slik dag jeg har i dag.

Skrevet
At livet er urettferdig.....alt jeg trenger er bare en mann som virkelig ønsker å dele livet sitt med meg, og elske den kosejenta jeg er. Når skal jeg finne denne mannen ??????? Snufs :(

Det er en slik dag jeg har i dag.

:klem: skal du iallefall få!

Skrevet

"Jeg burde legge meg, jeg vil ikke sove ved siden av henne. Sove på sofaen? Det er kanskje frekt... Jeg kan sitte oppe litt til, alltid noe interessant å se på Discovery. Kanskje jeg skal starte dagbok. Eller nei... Eller."

Skrevet

Jeg burde sove..

Sove eller fyre, begynner å bli kaldt her.

Så kaldt at det blir skikkelig fælt å reise seg opp og fjerne katten fra fanget sitt.

Damn you, tiltaksløshet! :P

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

At jeg har vært på dette forumet i mange år, og har lurt på hvor det ble av snikk-snakk forumet :fnise: fant det ikke før nå nettopp :flau:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...