jeg skal ha barn Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 hei jeg har fått diagnosen PCOS jeg vet at det er vanskelig å bli gravid når man har denne diagnosen,,,, jeg lurer om det er noen som har Pcos og har fått barn,,,,,, jeg virkelig trenger støtte, jeg vil gjerne vita om det er noen....som har blitt gravid selv om de har Pcos er de noe håp for oss meb Pcos
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har pcos og ble helt uplanlagt gravid, så det går fint an, selv uten hjelpemidler
~umulia~ Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har også pcos og er mamma. Man kan fint bli gravid, men er litt mer plundrete å få til. Skaff deg en dyktig gynokolog, som kjenner diagnosen. Da blir det fortgang i sakene.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Noen som har noen gode råd å komme med da?
ebitt Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Har selv en tett eggleder pluss pcos. Har vært til lap å fått "svidd" på den siden der egglederen ikke er tett. Fått pergo å hvis ikke det gjelder blir det ivf. Krysser fingrene for deg og meg Skal du inn til lap eller har du vært? Tror noen får tabletter for behandling av det også.....
jeg skal ha barn Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2010 Har selv en tett eggleder pluss pcos. Har vært til lap å fått "svidd" på den siden der egglederen ikke er tett. Fått pergo å hvis ikke det gjelder blir det ivf. Krysser fingrene for deg og meg Skal du inn til lap eller har du vært? Tror noen får tabletter for behandling av det også..... Lykke til, jeg går på metformin, har ingen problem med eggledan ifølge gynokologen er alt normalt fortiden, til og med mensen har stabilisert seg men likevel, er jeg redd
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 De aller fleste med PCOS får barn hvis de ønsker seg det, på en eller annen måte. Du kan får Pergotime (tabletter) som hjelper deg med å få eggløsning, for mange så holder det. Det er også mange som får hjelpe av IVF (prøverør), det høres kanskje skummelt og drastisk ut, men det går helt fint for de aller fleste.
jeg skal ha barn Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2010 De aller fleste med PCOS får barn hvis de ønsker seg det, på en eller annen måte. Du kan får Pergotime (tabletter) som hjelper deg med å få eggløsning, for mange så holder det. Det er også mange som får hjelpe av IVF (prøverør), det høres kanskje skummelt og drastisk ut, men det går helt fint for de aller fleste. takk skal du ha jeg håper jeg håper at EN dag blir jeg Mama Thats all i want From GOD
Juline Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Yepp! En venninne av meg med PCOS prøvde lenge med typen. Hadde to prøverørsforsøk uten noe resultat og hadde innfunnet seg med at adopsjon var eneste utvei. Når hun helt "plutselig" ble gravid på naturlig måte. Har en nydelig datter nå i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå